خبرگزاری کار ایران

آمار خیره‌کننده ترشتگن - نویر در مسیر آماده سازی

رقابت بزرگ آلمان‌ها برای انتخاب شماره یک در آستانه جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۴۹

در آستانه جام جهانی قطر دروازه‌بان آلمانی بارسلونا از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و آمار جالب توجهی در این فصل لالیگا به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا, در حالی که مانوئل نویر سنگربان و کاپیتان اول مانشافت و بایرن مونیخ در فاصله کمتر از یک ماه مانده به سوت آغاز جام جهانی همچنان مصدوم است و بازی‌های بایرن را از یکی پس از دیگری از دست می‌دهد, به تازگی خبر نرسیدنش به بازی مقابل بارسا نیز منتشر شده, همتای او در بندر بارسلونا روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد.

مارک آندره تراشتگن به اولین دروازه‌بان تاریخ لالیگا تبدیل شد که در 11بازی ابتدای فصل 9کلین‌شیت به ثبت می‌رساند تا از این حیث آماری خیره کننده و رشک برانگیزی را از آن خود کند. 

همین موضوع کوری‌خوانی قدیمی هواداران دو تیم بارسا و بایرن بر سر اینکه کدام یک از این دو نفر باید سنگربان اصلی آلمان‌ها باشد را دوباره داغ کرده است. البته در شرایط فعلی خود آلمانی‌ها که به دنبال جبران افتضاح جام جهانی روسیه هستند برای‌شان عملکرد و آمادگی مهمتر از اسم است.

«دیوار برلین» به گفته هواداران بارسلونا یا همان تراشتگن از مصدومیت‌های پشت سر هم نویر نهایت استفاده را کرده و امیدوار است تا بتواند در صورتی که شرایط کاپیتان اول ژرمن‌ها تا جام جهانی تغییری نکند, به عنوان گلر ثابت در این تورنمنت به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز