خبرگزاری کار ایران

بزرگ: محمدی در اولین مسابقه گل زیبایی زد/ مس می‌تواند 2 مهاجم دیگر جذب کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۰۱

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش می‌تواند 2 مهاجم دیگر هم بخرد.

شروین بزرگ در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل با صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در هفته‌های اخیر بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت اما برنده نمی‌شدیم. خوشبختانه این بازی با رفع نقاط ضعف و اجرای تدابیر کادرفنی برنده شدیم. این بازی از نظر جدولی برای ما اهمیت زیادی داشت. 

وی در خصوص پاس گلی که در دقایق پایانی برای تیمش ارسال کرد، گفت: در 7 یا 8 دقیقه پایانی صنعت نفت به دلیل اینکه عقب بود، فشار زیادی به ما آوردند؛ اما تیم ما روی شروع مجدد بازی توپ را به من رساند و من طوری به محمدصالح محمدی پاس دادم که با کمترین ضرب ممکن گلزنی کند. او با اینکه 17 سال بیشتر ندارد، در اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر، توانست به خوبی ضربه بزند. از بابت تاثیرم در صحنه گل خوشحالم.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان درباره بازی با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر عنوان کرد: به هر حال بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آسان نیست. این بازی خیلی سخت است و امیدوارم کم اشتباه و ظاهر شویم و حداقل یک امتیاز مسابقه را بگیریم. ما در بازی استقلال هم بد نبودیم که به دلیل اشتباه کوچک بازنده از زمین خارج شدیم. امیدوارم دست پُر به تعطیلات برویم. 

 بزرگ درباره قصد مس کرمان برای جذب بازیکنان جدید خارجی در پست مهاجم، تصریح کرد: تشخیص در این موارد به عهده کادرفنی است. به نظرم تیم به 2 مهاجم دیگر نیاز دارد چرا که جز من بازیکن دیگری در این پست نداریم. ضمن اینکه بورا هم برای پست هافبک دفاعی و دفاع جذب شده است که انشاالله بعد از تعطیلات لیگ برتر در لیست تیم قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز