خبرگزاری کار ایران

جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امارات؛

چهارمین قهرمانی پیاپی ایران با غلبه بر برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۴۷۱

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره ای را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد در دیدار مقابل برزیل در فینال جام بین قاره‌ای امارات 2022 به برتری برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت 19:30 امشب به مصاف برزیل رفت که در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید

گل‌های تیم ملی ایران را در این بازی محمد احمدزاده و سعید پیرامون به ثمر رساندند. 2 گل ایران در دو وقت اول به ثمر رسید و تنها گل برزیل هم در وقت سوم به ثمر رسید.

اتفاق جالب دیدار فینال، حضور سرمربی سابق ایران روی نیمکت برزیل بود.

مارکو اوکتاویو در سال (2007)، (2012-2015) و (2017 -2019) سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود و در فینال رقابت‌های جام بین‌ قاره‌ای 2022 به همراه برزیل مغلوب شاگردان علی نادری و ایران شد و به نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها رضایت داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در سال‌های 2013، 2018 و 2019، 3 بار قهرمان رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای شده بود، با شکست برزیل چهارمین عنوان قهرمانی خود با سرمربی ایرانی خود در این مسابقات را به دست آورد و در کنار روسیه به عنوان دو تیم پرافتخار این رقابت‌ها قرار گرفتند. ایران در این رقابت‌ها علاوه بر 4 قهرمانی، 2 نایب‌قهرمانی، 2 مقام سومی و یک عنوان چهارمی به دست آورده است.

همچنین دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها از ساعت 18:15 بین تیم‌های پاراگوئه و امارات برگزار شد که در پایان پارگوئه‌ با نتیجه 4 بر یک میزبان مسابقات را شکست داد و سوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز