خبرگزاری کار ایران

شگفتی ساز فصل گذشته جام حذفی در آستانه فروپاشی؛

کسی مسئولیت خلیج فارس را گردن نمی گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۸۹

تعویق دیدار هفته نهم خلیج فارس در برابر خیبر خرم آباد، باعث شد تا وضعیت این تیم به شکل دقیق‌تر مورد رسد قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال خلیج فارس این روزها شرایط مناسبی ندارد و مشکلات مالی باعث شده حواشی و مسائل مختلفی برای این تیم شکل بگیرد و طی اخبار رسیده، بازیکنان خلیج فارس در اعتصاب به سر می برند و ظاهرا در چند روز گذشته از تمرین کردن سر باز زده اند.

این تیم که سال گذشته شگفتی ساز جام حذفی لقب گرفت و با کنار زدن رقیبان لیگ برتری حسابی نام خود را سر زبان ها انداخته بود، پیش از شروع لیگ جاری با خرید امتیاز شاهین بندر عامری خودش را در جمع تیم‌های حاضر در رقابت های لیگ دسته اول آزادگان قرار داد.

اوضاع اما طبق پیش بینی ها برای خلیج فارس خیلی خوب جلو نرفت و این تیم در هشت هفته ابتدایی تنها ۶ امتیاز کسب کرد و در نیمه پایین جدول قرار داشت. اما برگزار نشدن دیدار این تیم در هفته نهم مقابل خیبر باعث شد تا کمی نگاه ها به خلیج فارس معطوف شود و همین اتفاق باعث شد تا از موضوعات جالبی مطلع شویم.

خلیج فارس که یک‌ تیم خصوصی به شمار می رود چندین مالک دارد و چهار یا پنج نفر در رأس این تیم سهام دار هستند. حال که چند هفته ابتدایی لیگ آزادگان را پشت سر گذاشته ایم، اختلاف بین شرکا باعث شده تا تیم دچار بلاتکلیفی باشد. کسی حاضر نیست به این تیم کمک مالی کند و همه خود را عقب کشیدند. وعده های پوشالی و امروز و فردا کردن های تکراری باعث شده تا بازیکنان حاضر به تمرین کردن نشوند و این تیم در بدترین شرایط ممکن به شیراز سفر خواهد کرد.

شاید شگفتی سازی در جام حذفی شیرین باشد اما طمع و هوس تیم داری کردن در لیگ یک برای نماینده ماهشهر دردسر ساز شده و امکان دارد بندر نشینان را به سرنوشت شاهین، سقوط بخاطر بی پولی دچار کند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز