خبرگزاری کار ایران

حسینی: حاج ملک تحت تاثیر فشار تیم هوادار بود / داور گل سالم و پنالتی‌مان را اعلام نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۷۵

مهاجم تیم پیکان نسبت به قضاوت دیدار برابر هوادار تهران گلایه کرد.

ساسان حسینی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل هوادار در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی فیزیکی بود و دو تیم با پرس به دنبال فشار روی حریف بودند. در نیمه اول موفق به گلزنی با روشی شدیم که کادرفنی روی آن تاکید داشت. بازیکنان حریف پس از گلزنی اعتقاد به خطا داشتند که خودم از نزدیک دیدم خطایی اتفاق نیفتاده بود.

او ادامه داد: پس از این صحنه روی داور فشار وارد کردند و نیمکت شان هم خیلی تاثیر گذاشت. همین مساله باعث شد تا داور تحت تاثیر جو اعتراض حریف قرار بگیرد. قبل از گل حریف خطای واضح روی سامان فلاح اتفاق افتاد اما با وجود اینکه کاملا مشخص بود داور خطایی اعلام نکرد. همین گل تیم ما را بهم ریخت. موقعیت چندانی به حریف ندادیم و موقعیت هم ایجاد کردیم. 

مهاجم پیکان درخصوص گل مردودش گفت: در این صحنه آن چیزی که خودم دیدم این بود که مدافع حریف جلوتر از من بود و نباید آفساید اعلام می‌شد. در این صحنه‌ها VAR باید وجود داشته باشد تا حقی خورده نشود. صحنه گل من به خاطر چند میلی متر آفساید گرفته نشد و وضعیت کاملا مشخص بود که من جلوتر از بازیکن حریف نیستم.

حسینی با اشاره به داوری حمید حاج ملک برابر هوادار درخصوص خطا روی مجتبی حقدوست گفت: صد در صد خطا در محوطه جریمه اتفاق افتاد و باید پنالتی اعلام می‌شد. در بازی مقابل ذوب آهن پایم لِه شد ولی داور خطایی اعلام نکرد. قریشی خطای بدی انجام داد که هنوز پایم درد می‌کند ولی باز هم کارشناسان گفتند که پنالتی نیست؛ پس چه چیزی پنالتی است؟ همین صحنه خطای روی حقدوست هم کاملا خطا واضح بود ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

مهاجم تیم پیکان ادامه داد: تیم ما جوان است و اینطور خیلی راحت سر تیم‌مان را می‌برند. مثلا در بازی با فولاد داور به من می‌گوید یک کرنر را نگرفتم، چه اشکالی دارد؟ ما که نمی‌خواهیم چیزی الکی به سودمان اعلام شود، ما فقط می‌خواهیم لحظات واضح را حداقل به درستی اعلام کنند. ما قصد نداریم داوران را مجازات کنیم ولی مثلا همین پنالتی اگر دیروز اعلام می‌شد چقدر در بازی و نتیجه آن اثر می‌‌گذاشت. امیدواریم کمیته داوران، داوران را توجیه کنند که بین تیم‌های جوان و باتجربه فرقی نباشد.

حسینی درباره اظهار نظر مجتبی حسینی مبنی بر اینکه حمید حاج ملک از نظر روانی برای این بازی آماده نبود، گفت: بله، در بازی با استقلال روی این داور هجمه وارد شد و ضربه‌اش را ما خوردیم. امیدواریم داوران دقت بیشتری داشته باشند تا زحمات تیم ما با یک اشتباه نابود نشود. حداقل در سه مسابقه حق ما تساوی یا شکست نبوده ولی نتیجه اینگونه رقم خورده است. یک برد برای تیم جوانی مانند پیکان خیلی اثرگذار است و امیدواریم داوران با عدالت و تمرکز کامل در تمامی مسابقات حضور داشته باشند. 

مهاجم پیکان درخصوص بازی خارج از خانه با تیم صنعت نفت آبادان گفت: قطعا بازی دشواری خواهیم داشت. نفت طی چند هفته اخیر نتیجه دلخواه را به دست نیاورده و برای کسب امتیاز مقابل ما حاضر می‌شوند. با ریکاوری خوب به استقبال این بازی خواهیم رفت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و وضعیت تیم را در جدول بهبود ببخشیم. ما فوتبال بابرنامه‌ای ارائه می‌کنیم و انگیزه کافی را داریم که خواسته‌های کادرفنی را پیاده کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز