خبرگزاری کار ایران

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد: آبی‌ها به دنبال طلسم شکنی برابر شیاطین سرخ

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۰۱

تیم چلسی از ساعت 20 امشب در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، تنها چند روز پس از اینکه کپا آریزابالاگا مجبور شد چلسی را در پیروزی مقابل استون ویلا حفظ کند، گران قیمت ترین دروازه بان جهان بار دیگر در ورزشگاه برنتفورد به میدان آمد، در حالی که روند پنج پیروزی متوالی چلسی به طور ناگهانی به پایان رسید.

دیوید رایا، هموطن کپا و دروازه بان حریف نیز در بهترین فرم برای دربی غرب لندن بود که بدون گل به پایان رسید، اما تیم پاتر همچنان در جایگاه هدایت فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در میان یک خط دفاعی به خصوص مقاوم باقی مانده است.

در حالی که حریف آتی منچستریونایتد در بازی میان هفته‌ای هر سه امتیاز را به دست آورد، یک امتیاز برای چلسی کافی بود تا آن‌ها را با سه امتیاز کمتر نسبت به تاتنهام در رده چهارم قرار بدهد. 

شکست چلسی باعث حذف آن‌ها از جایگاه کسب عنوان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود، اما تیم پاتر درحالی از منچستریونایتد در استمفوردبریج استقبال می‌کند که در هر پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه داشته است.

علاوه بر این، میزبان هنوز طعم شکست در استمفوردبریج را در این فصل نچشیده و هر یک از سه بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر را برده‌اند، اما منچستریونایتد تمایل خود را برای نمایش مقابل تیم‌های بزرگ(بیگ سیکس)  تحت هدایت اریک تن هاگ نشان داده است.

نه لیورپول و نه آرسنال در اوایل این فصل فکرش را نمی‌کردند، و در حالی که هواداران تاتنهام ممکن است از شکست رقبای خود لذت می‌بردند، آن‌ها هم با دست خالی اولدترافورد را ترک کردند.

منچستریونایتد در بازی قبلی با نتیجه دو بر صفر از صد تاتنهام گذشت. فرد و برونو فرناندز برای شیاطین سرخ در این مسابقه گلزنی کردند. خیلی‌ها سریعاً آن برد 2-0 را به عنوان بهترین عملکرد منچستریونایتد زیر نظر تن هاگ که تیمش در طول 90 بی وقفه فشار می‌آورد، تحسین کردند. اکنون شیاطین سرخ در رده پنجم قرار دارند.

منچستریونایتد اکنون چهار برد از پنج بازی اخیر خود در تمام تورنمنت‌ها به ثبت رسانده است و از زمان شکست 4-0 مقابل برنتفورد، 9 پیروزی از 12 بازی را به طرز چشمگیری کسب کرده است. در حالی که کلین شیت چلسی قابل توجه‌تر است، میهمانان همچنین می‌توانند در سه بازی اخیر خود به سه مرتبه گلزنی متوالی ببالند.

 اگرچه ممکن است آتش بازی بین این دو تیم بزرگ چندان هیجان انگیز نباشد، زیرا هر یک از چهار بازی آخر لیگ برتر بین چلسی و منچستریونایتد با تساوی به پایان رسیده است؛ آبی‌ها قصد دارند پس از 11 بازی بالاخره در لیگ برتر طلسم شکست ناپذیری برابر یونایتد را از بین ببرند.

 ترکیب اصلی احتمالی چلسی:

کپا، آزپیلیکوئتا، سیلوا، چالوبا، لوفتوس چیک، جورجینیو، کواچیچ، چیلول، استرلینگ، مانت، اوبامیانگ

 ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا، دالوت، واران، مارتینز، شاو، کاسمیرو، فرد، آنتونی، فرناندز، سانچو، راشفورد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز