خبرگزاری کار ایران

سجادی: ما درباره الناز رکابی نقش پدری داریم/ معاونان وزارتخانه و فدراسیون در حال پیگیری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۵۵

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید معاونت‌های مختلف مشغول پیگیری قضیه ملی‌پوش صخره نوردی ایران هستند.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی در حاشیه هیات دولت امروز(27 مهر ماه سال جاری) پیرامون حواشی و بازگشت الناز رکابی به کشور، اظهار داشت: واقعیت ایشان هم فرزند ایران و عضو تیم ملی است. ما فعلاً بررسی می‌کنیم چرا چنین اتفاقی افتاده است. البته خودشان مصاحبه کردند و توضیح دادند. دیشب وارد ایران شدند و حتماً فدراسیون، معاونت قهرمانی، معاونت بانوان و فرهنگی مشغول پیگیری و صحبت هستند. اجازه بدهید از زبان خودشان بیشتر بشنویم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا برای حفظ رکابی در حوزه ورزش تلاش می‌کند، گفت: قطعاً اینطور است. نه تنها ایشان، بلکه همه عزیزان و خانواده ورزش. اگر غیر این باشد که رسانه‌های معاند برای ایجاد مشکل تلاش کنند، آدم باید تعجب کند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما سعی می‌کنیم فرزندان ایران، میهن و عزیزانی که بهترین صحنه‌ها را با پرچم ایران خلق و افتخار آفرینی کردند و مردم دوست‌شان دارند، سعی می‌کنیم ببینیم کجای کار اشتباه بوده است. در هر صورت مصاحبه ایشان که تایید کننده این قضیه هست. دقیقاً چه اتفاقی افتاده. اجازه بدهید که اطلاعات تکمیل شود. تک تک عزیزان و ورزشکاران در آغوش پدر هستند. یک جایی باید نقش پدری داشته باشیم و حفظ وفاق ملی و اینکه بعضاً اشتباهی اتفاق بیفتد، در صدد جبران این اشتباه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز