خبرگزاری کار ایران

امید ها در تالش کم رنگ تر شد

فجر رده دوم را رها نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۰۸

شکست شاگردان اشجاری در خانه باعث شد تا نگرانی ها در باره چوکا بیش از پیش قوت بگیرد.

به گزارش ایلنا، از هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان عصر سه شنبه تیم های چوکا و فجر سپاسی در مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان مهدی رجب زاده موفق شدند در پایان با نتیجه 2 بر 1 حریف را شکست دهند.

در این دیدار که در ورزشگاه خالی از تماشاگر پوریا ولی تالش برگزار شد، شاگردان رجب زاده ابتدا با گل محمد آژیر موفق شدند از حریف پیش بیفتند. در دقایق آخر نیمه اول اما تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد که سامان نورمحمدی پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند. در حالی که همه منتظر پایان نیمه اول بودند سوت داور یک بار دیگر به نشانه اعلام ضربه پنالتی به صدا در آمد و این بار زرد پوشان فجر صاحب موقعیت شدند. محمد عرفان معصومی که سال های گذشته در تیم های لیگ برتری توپ می زد، توانست اولین گلش برای فجر در لیگ یک فصل جاری و دومین گل شیرازی ها در این مسابقه را به ثمر رساند. نیمه دوم حملات چوکا برای تغییر نتیجه بی حاصل بود و شاید در بعضی صحنه ها بخت با تیم اشجاری یار بود که توپ های مهاجمین فجر که روی ضد حملات صاحب موقعیت می شدند، به گل تبدیل نشد و در پایان این بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به اتمام رسید.

فجر بعد از این برد شیرین 19 امتیازی شد و جایگاهش در رده دوم جدول را حفظ کرد. چوکا تالش نیز با 6 امتیاز در رتبه شانزده جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز