خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: آجورلو اندازه یک وزارت‌خانه، کارمند وارد باشگاه کرد/ فتح الله زاده می‌تواند گلیم استقلال را از آب بیرون بیاورد.

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۵۲

پیشکسوت استقلال می‌گوید تغییرات مدیریتی در باشگاه ‌می‌تواند با حضور علی فتح الله زاده مثبت بررسی شود

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال می‌گوید تغییرات مدیریتی در باشگاه ‌می‌تواند با حضور علی فتح الله زاده مثبت بررسی شود اما این موضوع نباید تمرکز ریکاردو ساپینتو و اعضای تیم را بهم بریزد.

مدیریت باشگاه استقلال مجددا تغییر کرد. نظر شما در این باره چیست؟

اصلاً کاری به خوب و بد مدیران ندارم اما شما ببینید در سال‌های اخیر چقدر زود به زود مدیران در استقلال تغییر کرده‌اند و عمر مدیریتی متوسط یک سال پیدا کرده است و حتی برخی از مدیران کمتر از یک سال پشت این میز نشسته‌اند. قطعاً کوتاه مدت زمان مناسبی برای کار کردن یک مدیر و پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش نیست. این مدیریت‌های کوتاه مدت نه به سود استقلال و نه به سود فوتبال است و امیدوارم لااقل به آقای فتح الله زاده فرصت کافی داده شود تا ایشان برنامه‌های شان را اجرایی کنند. البته با اطلاعی که من پیدا کردم، در باشگاه استقلال به قدری آدم استخدام شده است که آقای آجورلو به اندازه یک وزارت‌خانه، کارمند آورده است.

فتح الله زاده انتخاب خوبی برای استقلال بود؟

در مورد فتح الله زاده لازم به گفتن من نیست که ایشان از خانواده استقلال و یک استقلالی اصیل است و قطعاً مدیری است که دلسوزانه و با همه انرژی برای این باشگاه کار می‌کند. او قبلاً هم امتحان خوبی پس داده و مدیری کار آزموده است که اگر موانع عجیب و غریب سر راهش نباشد می‌تواند گلیم استقلال را از آب بیرون بیاورد.

عملکرد فنی تیم را چطور می‌بینید؟

با تمام فراز و نشیب‌هایی که از نظر فنی داشته‌ایم، تیم در مجموع شرایط خوبی دارد و جایگاه آن در جدول هم موید همین نکته است. ساپینتو و اعضای تیم باید مراقب باشند این تغییرات تمرکزشان را بر هم نزند. آن‌ها باید فارغ از فضای مدیریتی تنها به امور فنی بیاندیشند و اجازه ندهند این اتفاقات باعث فاصله گرفتن شان از بالای جدول شود.

بازی آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

حریف این هفته آبی پوشان تیمی است که سخت گل می‌زند و سخت گل می‌خورد و بازی‌های این تیم عمدتاً بازی‌های کم گلی هستند. این شانس استقلال است که در هفته‌های اخیر با تیم‌هایی بازی دارد که خیلی بسته بازی می‌کنند و هدف اول شان نباختن است. بازی مقابل این تیم‌ها کار را برای تیم‌هایی که برای پیروزی می‌روند سخت می‌کند. امیدوارم ساپینتو بتواند از تاکتیک‌های متنوع‌تری در بازی‌های آینده استفاده کند تا استقلال با گل‌ها بیشتر و اقتدار بیشتری بر تیم‌های حریف غلبه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز