خبرگزاری کار ایران

بهتاج: از لحاظ هزینه در نیمه دوم جدول هستیم/ کاوه رضایی آماده بازی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۷۸

مدیرعامل تراکتور در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراکتور در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در خصوص دلیل حضورش در باشگاه تراکتور پس از بازنشستگی در وزارت ورزش اظهار داشت: در این خصوص هیات مدیره باید توضیح بدهند و بگویند چرا من را انتخاب کردند و من نباید در این مورد صحبت کنم.

وی در مورد شروع کارش در تراکتور این فصل گفت: از ابتدای فصل تیم قبل از حضور من در اردوی ترکیه تقریباً تکمیل شده بود و اصل برای ما نظر سرمربی بر روی جذب بازیکنان بوده است و تاکید ما بر این بود که همه بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند و هر فعل و انفعالی برای جابجایی بازیکنان با نظر بردیف بوده است.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت این تیم و اینکه آیا تراکتور مدعی قهرمانی محسوب می‌شود یا نه، گفت: هر ۱۶ تیم لیگ برتر برای قهرمانی تلاش می‌کنند و تراکتور هم از این قائده مستثنی نیست و من خودم بعد از ۴۰ سال حضور در ورزش نمی‌توانم سوا کنم که کدام تیم شرایط قهرمانی دارد و کدام تیم ندارد و هر تیمی نسبت به وسع خود برای قهرمانی بسته شده است و برای موفقیت تلاش خواهد کرد و ما هم چنین شرایطی داریم.

بهتاج در مورد هزینه‌های این فصل تراکتور گفت: بزودی در هیات مدیره مواردی تصویب خواهد شد مبنی بر اینکه مباحث مالی شفاف و اعلام شود، شاید جزو هفت و هشت تیم دوم جدول از نظر هزینه هستیم و باید شفاف برای مردم ارائه شود و ابایی نیز از این وضیعت نداریم.

وی در مورد وضعیت کاوه رضایی و همچنین برنامه باشگاه برای خرید مهاجم خارجی توضیح داد: کاوه رضایی در اوج آمادگی خود قرارداد و طبق صحبت‌ها با پزشک و سرمربی کاوه آماده بازی است، در مورد مهاجم خارجی هم سرمربی تیم هر لحظه صلاح بداند باشگاه خود را موظف به جذب بازیکن می‌داند.

سرپرست باشگاه تراکتور در مورد اشتباهات فاحش رسانه‌ رسمی باشگاه در موارد متعدد گفت: به هر حال پیش می‌آید و همه ممکن است اشتباهاتی بکنیم و سعی همه ما به اصلاح است و اصلاً مطرح کردن چنین مباحثی درستی نیست.

بهتاج در رابطه با تغییرات متعدد تراکتور در قسمت مدیریت گفت: زندگی انسان ها به همدیگر بستگی نداره  و منم از بندگان خدا هستم و سرنوشتم دست خداوند است، و به طبع تغییر دست ما نیست و اگر قرار بر این باشد که هر تغییری اتفاق بیافتد که باعث پیشرفت تراکتور باشه باید استقبال کرد و البته این را هم باید بگویم که ثبات مدیریت در هر نهادی خوب و نتیجه بخش  است. برای مثال اگر به تیم‌های خارجی نگاه کنیم پپ گواردیولا در هر باشگاهی بوده کمتر از ۳ سال نبوده و موفق بوده است.

وی در مورد برنامه تراکتور برای تیم‌های پایه گفت: باید در تیم‌های پایه تلاش کنیم و به تیم بزرگسالان متصل کنیم و تلاش می‌کنیم تیم‌های پایه را به جایگاهی را که میخواهیم در باشگاه برسانیم و در هفته گذشته سه تیم پایه باشگاه توانستند با برد از سد حریفان عبور کنند.

بهتاج افزود: در بحث سخت افزاری باید روز به روز امکانات باشگاه را بالا ببریم و ما مثل تیم‌های دیگر نیستیم که دنبال زمین چمن باشیم و ما دنبال چارچوبی برای پیشرفت باشگاه هستیم و اگر سیستم خوب سازماندهی شود به طبع درخشش خواهد داشت.

وی در مورد اینکه چرا دستیار ایرانی به کادر بردیف اضافه نمی‌شود، گفت: نظر کارشناسان برای اضافه شدن نفر ایرانی به عنوان دستیار محترم است و هر موقع بخواهند اضافه می‌شود.

سرپرست تراکتور افزود: هر باشگاهی نباید برای جایگاه تلاش کند، و نتیجه هفته سی‌ام مشخص خواهد شد و خواسته ما بهترین تلاش برای بهترین جایگاه است و ما بالاترین جایگاه را مد نظر داریم.

او در مورد برنامه های مدیریتی باشگاه توضیح داد: بحث ارتقای زیرساختی باشگاه مد نظر است و اهداف ما توسعه تیم‌های پایه دانش افرازی مربیان است و ایجاد اکادمی در سطح کشور است و وصل کردن بازیکنان به باشگاه تراکتور است.

بهتاج در رابطه با اداره باشگاه ماشین سازی و مشکل با اداره ورزش گفت: روزی به من گفتند تیم ماشین سازی با یک مبایعه نامه به قربانی واگذار شده و بنده وی را از دوره لیسانس می شناختم و با وی صحبت کردم و از ایشان برنامه خواستنم و ایشان گفت ما دوست هستیم و کمک کن و گفتم هر کمکی از دست بربیاید انجام می دهم، اما در مبایعه‌نامه باید پولی رد و بدل می شد و در اینجا فقط یک کاغذ امضا شده است و من جای امضای خود را در این مبایعه نامه امضا نکردم، چون این انتقال از نظر من قابل قبول نیست.

ایوب بهتاج گفت: باشگاه تراکتور در حال حاضر هیچ بدهی به بازیکنان خارجی نداریم و اگر بدهی داشتیم که پنجره نقل و انتقالات باشگاه نمی شد. اما  تیمداری در سایر رشته ها و یا ورزش بانوان هنوز هیچ برنامه‌ای نداریم و شاید در آینده اقداماتی داشته باشیم.

در مورد تیم رخش خودرو بگویم که مالکیت این باشگاه به مجموعه رخش خودرو از زیرمجموعه درک تعلق داشته و که مدیریت و تشکیلات این باشگاه کاملا از باشگاه تراکتور مجزا بوده و برای این تیم و باشگاه هم آرزوی موفقیت داریم.

مدیر سابق  کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در مورد واگذاری تیم شهرداری تبریز گفت: مزایده با حضور 11 نفر برگزار شد که یکی من بودم و 3 پاکت ارائه شده بود که یکی می‌خواست تیم را به شهر کرج ببرد، درخواست دیگر تیمداری در سال اول در تبریز بوده و از سال دوم انتقال تیم به کرمانشاه و پاکت سوم انتقال تیم به باشگاه علم و ادب تبریز بود که در آنجا از درخواست این باشگاه موافقت شد که امتیاز خارج از استان نشود و قرار شد دو و نیم میلیارد تومان هم به باشگاه علم و ادب کمک شود و زمین رایگان داده شود. اما تنها 72 ساعت برای شروع مسابقات باقیمانده بود و همین عامل سقوط تیم علم و ادب شد و آن مبلغ و زمین رایگان هم داده نشد و مبلغی هم بابت درخواست امتیاز از علم و ادب خواسته شد و در نهایت ندانستم از لحاظ حقوقی وضعیت این باشگاه به کجا رسید. اما سوال من این است وقتی 5 ماه برای برگزاری مزایده وقت بود، چرا به 72 ساعت مانده به مسابقات این مزایده برگزار شد.

وی در مورد زمان صدور حکم مدیرعاملی گفت: در بحث کاری اسم و لقب و سمت برای من مهم نیست و فقط تلاش برای پیشبرد باشگاه است و هیات مدیره باشگاه زمانی را که صلاح دانستند حکم را صادر می‌کنند ‌و اگر هم حکم ندهند هم برای ما مهم نیست و فرقی ندارد.

سرپرست تراکتور با اشاره به ضعف داوری توضیح داد: هر ۱۶ تیم لیگ به داوران معترضند و وضع موجود این است که به ضرر یک تیم بیشتر بوده و به نفع یک تیم، صحبت‌های زیادی انجام دادیم ‌ و دستگاه VAR در مراحل پایانی است که شاید در نیم فصل دوم شاید اتفاق بیافتد.

وی در مورد راه‌های درآمدزایی باشگاه گفت: با شرکت‌هایی که تبلیغات‌شان را می‌کنیم قرارداد داریم و برنامه‌هایی داریم که برای بحث بازاریابی پیش برویم و سیاست مالک باشگاه بر این است که در شان تراکتور دنبال درآمد زایی باشیم.

سرپرست تراکتور در رابطه با بحث تبلیغات محیطی گفت: همه باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی شرایط یکسانی دارند بجز باشگاه استقلال که آنهم احتمالا به شرایط تیم های دیگر بازگردند.

بهتاج در مورد زمین بازی تراکتور هم توضیح داد: در مورد زمین بازی هم باید بگویم برای ما ورزشگاه یادگار مورد تایید است و سرمربی تیم هم نظرش مثبت است و امیدواریم شرایط برای بازی‌های بعدی در یادگار محیا شود.

وی در مورد ماجرای جذب مهدی امینی هم گفت:‌ در مورد مهدی امینی باید بگویم وی سابقه بازی در لیگ برتر کشور را دارد و در کنار تیم و زیر نظر دینکا کار می کند و دینکا از مربیان خوب دروازه بانان لیگ برتر است و قرار است دروازه بانان جدید زیر نظر وی تمرین و وی نظر خود را به باشگاه اعلام کند.

بهتاج در مورد وضعیت سعید واسعی توضیح داد: او یکی از بهترین بازیکنان لیگ و فوتبال است و برایشان آرزوی موفقیت داریم و طبق توافقی با ایشان داشتیم که بصورت دو طرفه فسخ انجام شد و این مورد به نفع باشگاه و سعید واسعی بود.

بهتاج گفت: آقای بردیف فیلم نزدیک به 150 بازیکن دیده و هیچکدام را نپسندیده و برای همین پرونده مهاجم خارجی بسته نشده است و وی همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی در نیم فصل است.

وی افزود: در مورد مترجم تیم نیز باید بگویم بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان همان شب تلفنی و فردایش حضور جلسه برگزار و بهش تذکر دادم که هر چقدر خسته و بی حوصله باشید باید به دقت و حوصله کار ترجمه را انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز