خبرگزاری کار ایران

آقایی: امتیازات زیادی را از دست دادیم چون فقط به برد فکر می کنیم/ تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۴۷

مهاجم با تجربه ون پارس مدعی شد ارائه بازی هجومی باعث شده تا در بسیاری از بازی ها غافل گیر شوند.

میثم آقایی بازیکن ون پارس نقش جهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم اظهار داشت: قبل از هرچیز تشکر می کنم از آقای جهانگیری که برای تیم ما زحمت کشیدند. به هر حال فوتبال شرایط حرفه ای دارد و تغییرات در هر تیمی اتفاق می افتد. به آقای توتونی خوش آمد گویی می کنم و امیدوارم با ایشان روز های خوبی در انتظار ما باشد.

وی افزود: در همه بازی ها فقط برای بردن به زمین می رویم و شاید اگر نتیجه ها به اندازه کافی راضی کننده نبوده، دلیلش همین موضوع باشد. تفکرات هجومی و بازی رو به جلو قطعا تبعاتی در بر دارد و روی تک موقعیت ها حریفان دروازه ما را باز می کنند و به لاک دفاعی فرو می روند. به هر حال این ذات فوتبال است و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

مهاجم با تجربه تیم اصفهانی در ادامه خاطر نشان کرد: بازی سختی در شهر یزد داریم. چادرملو تیم خوبیست. آن ها همانند ما سال اول حضور در لیگ یک را تجربه می کنند. مثل ما یک تیم خصوصی هستند و نتایجی که کسب کردند به اندازه کافی قابل قبول نبوده. این شباهت و نزدیک بودن تیم ها به هم باعث می شود تا حساسیت های این بازی دوچندان بشود.

آقایی درباره شرایط مالی ون پارس نیز بیان کرد: الحق و الانصاف با این شرایط اقتصادی، تیم داری در بخش خصوصی بسیار مشکل است. از جناب تاثیری کمال تشکر را داریم که در این شرایط سخت حمایت خوبی از ما دارند و همه تلاشمان را به کار می گیریم تا با نتایج بهتر بتوانیم جواب زحمات ایشان و کادر فنی را بدهیم.

بازیکن اسبق آلومینیوم اراک که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، درباره حمایت مسئولین و مردم اصفهان از این تیم گفت: بودن دو تیم بزرگ سپاهان و ذوب آهن در این شهر باعث شده تا اکثر توجهات به سوی این تیم ها جلب شود. امیدواریم با عملکرد خوب بتوانیم میان علاقه مندان اصفهانی برای خودمان جایی دست و پا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز