خبرگزاری کار ایران

انصافی: آقایانی که با آجورلو از پاس آمدند امیدوارم بروند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۳۲

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تغییرات در مدیریت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی انصافی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تغییرات در پست مدیریت باشگاه به سوالاتی پاسخ داد.

تغییر ناگهانی مدیریت استقلال همه را شوکه کرد، نظر شما در خصوص بازگشت آقای فتح‌الله‌زاده چیست؟

به نظرم اتفاق مثبتی است. نمی‌دانم چرا آقای آجورلو عوض شد اما شخصی که جای ایشان آمد فرد مثبتی است و این تغییر نیز مثبت بوده است. امیدوارم آقایانی که با آقای آجورلو از پاس آمدند و در استقلال پست گرفتند نیز بروند.

دو پهلو حرف می‌زنید. منظورتان کیست؟

منظورم کاملاً واضح است. آقای آجورلو به تعدادی از پاسی‌ها در استقلال پست داد، امیدوارم آنهایی که با ایشان آمدند و فکر کردند سالیان سال در استقلال می‌مانند، از استقلال بروند.

بهتر نیست اسم بیاورید. منظورتان کیست؟

من 127 میلیون از استقلال طلب داشتم. حکم رسمی هم از کمیته انضباطی داشتم که این مبلغ را بگیرم اما آقایان من را فریب دادند و با دادن وعده و وعید خواستند که پولم را ببخشم تا در تیم‌های پایه استقلال پست بگیرم و مربی شوم.

منظورتان آقای آجورلو است. ایشان وعده داد؟

خیر شاید ایشان اصلاً خبر نداشته است. منظورم آرش برهانی است. یک روز دست من را گرفت و پیش آقای آجورلو برد و گفت انصافی قرار است به خاطر هوادار طلبش را ببخشد اما به من وعده داده بود که به محض بخشیدن پولم، تیم نوجوانان استقلال را به من بدهد اما وقتی پولم را بخشیدم آرش به صورت خودجوش دیگر جواب تلفنش را نداد. الان شش ماه است که رفته تیم به من بدهد. بهتر نبود که به جای فریب من می‌گفت همینطوری پولت را ببخش. به هر حال آن مقدار پول برای من و خانواده‌ام بود. البته خیلی خبرها در تیم‌های پایه استقلال است که نمی‌شود گفت.

به عنوان پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد این تیم تا هفته نهم صحبت می‌کنید؟

استقلال برحسب یکسری اتفاقات نتیجه می‌گیرد و خیلی برنامه خاصی در بازی ندارد. اگر قصد دارند قهرمان شوند باید این شیوه بازی خود را تغییر دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز