خبرگزاری کار ایران

رونالدو: بنزما واقعا لایق توپ طلا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۸۹

به گفته رونالدو اسطوره برزیل، کریم بنزما پس از یک سال سرنوشت‌ساز با رئال مادرید شایسته کسب توپ طلای 2022 است.

به گزارش ایلنا، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی پس از دو قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان در فصل گذشته، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای کسب جایزه سالانه توپ طلاست. رونالدو همچنین به حمایت خود از وینیسیوس جونیور پس از جنجال‌های اخیر نژادپرستی تأکید کرد.

بنزما در فصل گذشته با پیراهن رئال مادرید در لالیگا و چمپیونزلیگ موفق شد با 44 گل در 46 بازی، بهترین دوران حرفه‌ای خود را پشت سر بگذارد. مراسم توپ طلا امشب در پاریس برگزار می‌شود و به احتمال فراوان کریم بنزما این جایزه را از آن خود خواهد کرد.

رونالدو که اکنون مدیرعامل رئال وایادولید، رقیب رئال در لالیگا است، گفت: «بنزما از زمانی که کریستیانو رونالدو در سال 2018 راهی یوونتوس شد، تحت تأثیر فشار جانشینی این بازیکن به عنوان مرد اصلی مادرید قرار گرفته است. اما بنزما به خوبی با همه این فشارها کنار آمده است. او سال‌ها زیر سایه کریستیانو رونالدو بود، اما نشان داد بازیکن بزرگی است که واقعاً لیاقت بردن این توپ طلا را دارد. او سال‌هاست که خوب بازی می‌کند، اما فصل گذشته او برای مادرید بسیار تأثیرگذار بود. کریم به تیم ملی فرانسه نیز بازگشته و تمام ویژگی‌های لازم برای دریافت توپ طلا را دارد.»

یکی دیگر از بازیکنان رئال که برای موفقیت آن‌ها در فصل گذشته بسیار مهم بود، هموطن رونالدو وینیسیوس جونیور بود که در فصل 22-2021 از یک فصل موفقیت‌آمیز لذت برد. با این حال، این بازیکن 22 ساله ماه گذشته سوژه زشتی‌های دنیای فوتبال قرار گرفت؛ برخی از هواداران اتلتیکو مادرید در دربی مادرید شعارهای نژادپرستانه را به سمت او نشانه گرفتند.

این اتفاقات به دنبال اظهارنظر نژادپرستانه ایجنت پدرو براوو در تلویزیون اسپانیا صورت گرفته بود که به رقص وینیسیوس در جشن پس از گلزنی اشاره کرده بود. صحبت‌های پدرو سیل حمایت از این بازیکن جوان، از جمله رونالدو و دیگر بزرگان برزیلی مانند پله و نیمار را به دنبال داشت.

رونالدو گفت: «همانطور که در توییتم نوشتم، رقص وینیسیوس هیچ‌کس را آزار نمی‌دهد، کسی را نمی‌کشد، کسی را کنار نمی‌گذارد و نژادپرستی این کار را می‌کند. نژادپرستی می‌کشد، حذف می‌کند، این یک جنایت است و ما نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم. در حرف‌هایی که در مورد وینیسیوس گفته شد به او بی‌احترامی شد، وینیسیوس از حمایت همه برخوردار است. او می‌تواند هر چند بار که بخواهد و هر طور که بخواهد برقصد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز