خبرگزاری کار ایران

پورقنبری: از نظر فنی شایسته ترین تیم برای صعود هستیم/ از بازی با شمس آذر درس های خوبی گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۵۹

مهاجم پارس جنوبی جم مدعی شد برای صعود به لیگ برتر فقط حمایت تا روز آخر مسابقات را نیاز دارند.

امید پورقنبری بازیکن پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، مدعی شد این تیم برای صعود به لیگ برتر چیزی کم ندارد و درباره شرایط مسابقات اظهار داشت: از لحاظ فنی واقعا تیم خوب و قدرتمندی داریم. کادر فنی با دانشی داریم که در هر بازی به خوبی اطلاعات مورد نیاز از تیم حریف را در اختیار ما قرار می دهند. تنها عاملی که باعث شده در چند بازی نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم فقط بی دقتی بازیکنان بوده که امیدواریم این مشکل از این به بعد مرتفع شود.

وی افزود: پارس یکی از تیم های مدعی این فصل از رقابت هاست. انتظارات از تیم ما بالاست اما باید در نظر داشته باشیم که ما یک تیم وابسته به شرکت نفت هستیم و بخاطر یک سری پروسه های اداری، چند هفته ای دریافتی هایمان عقب افتاد و همین موضوع باعث شد تا تمرکز لازم در برخی دیدار ها را نداشته باشیم.

مهاجم بلند قامت پارس در ادامه خاطر نشان کرد: من سال گذشته تجربه صعود به لیگ برتر همراه با تیم مس کرمان را داشتم. بر خلاف فصل قبل که تمام مسئولین رده بالای مس برای صعود هم دل و در تلاش بودند، اینجا در جم بجز کادر فنی و بازیکنان ظاهرا کسی علاقه ای برای رسیدن تیم به لیگ برتر نشان نمی دهد یا حداقل تلاشی از جانب این عزیزان دیده نمی شود. برای موفقیت لازم است تا همه یک دل باشیم و به هم کمک کنیم.

پورقنبری درباره دو شکست دور از ذهن برابر شمس آذر و آرمان گهر نیز توضیحاتی داشت و گفت: از بازی مقابل شمس آذر تجربیات خوبی کسب کردیم. تا دقیقه30 باید دو یا سه گل به آن تیم می زدیم اما به یک باره اتفاقات دیگری افتاد که آن نتیجه ثبت شد. در بازی مقابل آرمان گهر نیز تمام بازی تیم برتر زمین بودیم و آن ها فقط یک موقعیت نصفه و نیمه داشتند که همان هم تبدیل به گل شد. ضمن اینکه در یک صحنه من توپ را از دروازبان حریف عبور دادم و بعد با برخورد به او روی زمین افتادم که داور می توانست پنالتی - اخراج بگیرد اما نه خطا گرفت و نه بخاطر شبیه سازی به من کارت داد! این هم از عجایب داوری لیگ ماست که باید به آن عادت کنیم.

او همچنین درباره دیدار پیش رو مقابل استقلال خوزستان گفت: هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم در ابتدای فصل یار گیری خوبی داشتند و از مدعیان بشمار می روند اما نتایج متوسطی کسب کردند. یاد گرفتیم که در بازی های بیرون از خانه نیازی نیست به آب و آتش بزنیم و باید باهوش بازی کنیم تا بتوانیم با سه امتیاز از اهواز به خانه برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز