خبرگزاری کار ایران

میرزایی: می‌دانستم فیکس شدن در استقلال سخت است و به همین خاطر به اینجا آمدم/ به زودی به صدر جدول می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۲۹

وینگر استقلال در مورد شرایط خودش و این تیم و تلاشش برای رسیدن به جایگاه ثابت در ترکیب آبی پوشان صحبت کرد.

رضا میرزایی در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل استقلال با ذوب آهن در هفته نهم اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و این را از قبل به خوبی می‌دانستیم. ذوب آهن تیم سرسختی است و برای همین تا قبل از این بازی با وجود اینکه با اکثر مدعیان بازی کرده بودند ولی شکستی نداشتند و اولین شکست‌شان را ما رقم زدیم.

وی در مورد حضورش در زمین در این بازی گفت: از آقای ساپینتو ممنونم که به من اعتماد کردند و خوشحالم که در شهر خودم توانستم در ترکیب اصلی برای استقلال بازی کنم.

وینگر استقلال در مورد شرایط سخت حضورش در ترکیب اصلی عنوان کرد: وقتی استقلال را انتخاب کردم می‌دانستم کار سختی برای فیکس شدن دارم و باید برایش تلاش کنم و اصلاً برای همین به اینجا آمدم تا خودم را در چالش قرار دهم و فرصت پیشرفت داشته باشم. همه تلاشم را هم خواهم کرد تا اعتماد ساپینتو را جلب کنم و از هفته‌های بعد بیشتر فرصت بازی پیدا کنم. این را هم بگویم که اصل و اولویت موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران است و خیلی فرقی نمی‌کند هرکس چقدر بازی می‌کند.

میرزایی در مورد نزدیک شدن استقلال به صدر جدول هم عنوان کرد: خدا را شکر که نتایج قابل قبولی گرفتیم و این در شرایطی برای ما اتفاق افتاده که در خیلی از بازی‌ها به گواه کارشناسان از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و الان باید با اختلاف در صدر جدول باشیم. با این وجود دست از تلاش نمی‌کشیم و به زودی به صدر جدول خواهیم رسید.

وی در مورد تقابل با آلومینیوم در هفته دهم گفت: بازی سختی داریم و آلومینیوم تیم خوبی است این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته است ولی ما قصد نداریم روند پیروزی‌هایمان قطع شود و برای هر سه امتیاز وار زمین خواهیم شد.

وینگر استقلال در پایان خاطرنشان کرد: به امید موفقیت استقلال و امیدوارم مردم ایران و هواداران تیم را همیشه شاد و خوشحال ببینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز