خبرگزاری کار ایران

دلیل موفقیت محبی، سبک زندگی‌اش است

رحمتی: مدیران استقلال، ساپینتو را توجیه کنند/ نکونام یکی از بهترین گزینه‌های هدایت تیم ملی است/ کی‌روش با کنترل افکار عمومی،‌ حواشی را از تیم ملی دور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۰۴

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است سرمربی فولاد خوزستان یکی از بهترین گزینه‌های هدایت تیم ملی در جام ملت‌ها است.

کیانوش رحمتی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال تیم خوبی بود و در هر دو نیمه بازی، برتر میدان بود. مالکیت توپ در دست آبی‌پوشان بود و صاحب توپ و میدان بود. از آنجا که استقلال  به صورت باریک و جمع شده حملاتش را انجام می‌داد، ذوب آهن در دفاع موفق عمل می‌کرد. در واقع شکل حمله استقلال، مطابق میل ذوب‌آهن بود. شاگردان تارتار در دفاع با سیستم 2 -3-5 کار می‌کردند. 

وی افزود: با چنین دفاعی از سوی ذوب‌آهن، استقلال باید با پاس کات بک یا ارسال از کناره‌ها به گل می‌رسید. اما شلوغی که در مرکز زمین ایجاد شده بود کار را برای گلزنی استقلال سخت می‌کرد و دیر به گل رسید. هر چند دیر به گل رسید، اما به هر حال برنده از زمین خارج شد. در شرایطی که تیم‌های بالای جدول عموماً موفق بودند، استقلال توانست 3 امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز در استقلال شاهد آن هستیم که کارهای فردی، بیشتر از کارهای تاکتیکی جواب می‌دهد. این به معنا است که هنوز تیم به هماهنگی لازم نرسیده است. طبیعی است که کادرفنی و بازیکنان هنوز به آن شناخت صد در صدی از یکدیگر نرسیده‌اند.

رحمتی در خصوص محرومیت ساپینتو عنوان کرد: برای استخدام ایشان هزینه شده و قرار است از نظر تاکتیکی و مدل بازی، به استقلال کمک کند. باید او به مربیان ایرانی که کنارش هستند، کمک کند و خروجی مناسبی از حضور وی گرفته شود. متاسفانه شاهد محرومیت‌های ساپینتو بودیم. غیبت سرمربی کنار زمین، واقعاً تاثیرگذار است. به نظرم سرمربی استقلال توجیه شود. بزرگتران تیم و باشگاه باید ساپینتو را توجیه کنند تا با کنترل هیجان و فشار، تیمش را هدایت کند. درگیری مقابل ملوان، نساجی و گل‌گهر این مسئله را ثابت می‌کند.

وی افزود: اینکه چرا قایدی در دقایق پایانی متمایل به وسط بازی می‌کرد، تصریح کرد: داشته‌های استقلال در بخش هجومی قابل قیاس با هیچ تیمی نیست. این مسئله می‌تواند به ارائه فوتبال زیباتر استقلال کمک کند. مهدی قایدی در کناره‌ها برای استقلال موثرتر است. ضمن اینکه محمد محبی با سرعت انتقال توپ و پابه توپ و قدرتی که دارد واقعاً سطح بالایی دارد. بازیکن تمام حرفه‌ای که از نظر استراحت و سبک زندگی، واقعا حرفه‌ای است و نتیجه آن این خروجی خیلی خوب است. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مدعیان قهرمانی اظهار داشت: به نظرم 4 تیم بالای جدول شرایط خیلی خوبی دارند و 4 تیم پایین جدول باید برای فرار از سقوط تلاش زیادی کنند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند در کنار آنها می‌توانیم گل‌گهر و فولاد را اضافه کنیم. این مسائل را بر اساس 9 هفته بازی مطرح می‌کنم. نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان،‌ملوان و مس باید از نظر بازیکن خودشان را تقویت کنند و گرنه به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

رحمتی با ارزیابی شرایط تیم ملی و حضور کارلوس کی روش گفت: از زمان حضور او شرایط تیم ملی بهتر شده است و اتحاد و همدلی، روحیه جنگندگی و تعهد تیم بالا رفته است. در کوتاه مدت امیدوارم در جام جهانی بازی آبرومندانه ارائه کنیم. در کنار این موضوع نیم نگاهی هم به صعود داشته باشیم. کی‌روش خیلی باهوش است و با بررسی شرایط بازی‌ها و بازیکنان لیگ برتری افکار عمومی را به خوبی مدیریت می‌کند تا در این یک ماه بدون هیچ مشکلی و رعایت همه مسائل تیمش برای جام جهانی حاضر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جواد نکونام در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی فوتبال را می‌پذیرد، گفت: جواد نکونام در سال‌های اخیر رزومه و سطح کاری خود را نشان داده است. با ارتباط و شناختی که از فوتبال کشورمان دارد و در فوتبال آسیا و بین المللی شناخته شده است، قطعاً یکی از بهترین گزینه‌های هدایت تیم ملی در جام ملت‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز