خبرگزاری کار ایران

صادقی: 100 درصد ملوان در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۰۶

دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان معتقد است تیمش 100 درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند.

به گزارش ایلنا، ایمان صادقی بعد از بازی ملوان و هوادار در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که می‌توانستیم مسابقه را با نتیجه دو یا سه بر یک پیروز شویم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، مجدداً در این هفته تمریناتی که مازیار زارع به ما خواهد داد را انجام می‌دهیم تا روند بهتری پیدا کنیم. در این هفته نسبت به قبل خیلی بهتر بودیم ولی نتیجه لازم را کسب نکردیم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در هفته‌ی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم که شرمنده هوادارنمان نشیم.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به کسب تنها پنج امتیاز از هشت بازی، هواداران ملوان ناراحت هستند، گفت: هر هواداری باشد نگران تیم می‌شود اما تیم ما بسیار جوان است و ۹۰ درصد تیم ما را سربازهای بسیار جوان تشکیل می‌دهند. ملوان بسیار خوب بازی می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند به همین دلیل نمی‌توان گفت تیم به رده پایین‌تر سقوط می‌کند. امیدوارم مثل هفته گذشته که پیروز شدیم بتوانیم تلاشمان را دو برابر کنیم و بیشتر از این شرمنده هواداران ملوان نشویم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا ملوان در لیگ می‌ماند گفت: صد درصد، تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند کار سختی دارند، برای مثال می رفسنجان هم شش یا هفت بازی را نتیجه نگرفت، باید به این تیم‌ها فرصت داده شود.

دروزاه‌بان تیم فوتبال ملوان گفت:  مطمئنم با کادرفنی خوبی که داریم به روزهای خوب خود باز می‌گردیم و نتیجه هم خواهیم گرفت، اگر نگاه کنید ما تا اینجا دو گل از نقطه پنالتی دریافت کردیم، یک گل به خودی خوردیم و در بسیاری از بازی‌ها هم توپ‌مان به گل تبدیل نشده اما من مطئنم شرایط بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز