خبرگزاری کار ایران

مکوندی: 2 بازیکن صنعت نفت سرماخوردگی دارند/ لیگ برتر 2 بخش پولدار و کم برخوردار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۸۲

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بر این عقیده هستیم که لیگ برتر ۲ قسمت شده و نبرد بین تیم‌های پولدار و کم‌برخوردار است که به سود لیگ برتر نیست.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی صنعت‌نفت آبادان مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از تغییر سرمربی تیم و حضور فیروز کریمی در کادر فنی شرایط تیم روزبه‌روز بهتر شده و سعی داریم تا تیم روند بهتری داشته باشد. امیدواریم در ادامه مسابقات تیم صنعت‌ نفت آبادان به استحقاق خود در جدول دست یابد. بازی‌های گذشته سپاهان اصفهان را آنالیز کردیم و این را می‌دانیم که امسال این تیم سبک بازی خود را با کادر فنی جدید تغییر داده است.

وی افزود: صنعت‌ نفت آبادان متعلق به مردم است و  استحقاق بیشتری دارند و امیدوارم تیم را در جایگاه بهتری در لیگ ببینیم و در تلاش هستیم مردم شاد شوند.

مکوندی گفت: حسن بیت‌سعید تنها مصدوم تیم برای بازی فردا است، ولی ۲ بازیکن نیز سرماخوردگی خفیف دارند و منتظر نظر کادر پزشکی برای حضور در ترکیب اصلی تیم هستیم.

وی اظهار داشت: شرایط تیم صنعت‌نفت آبادان با سپاهان به لحاظ مالی و بازیکن متفاوت است و بر این عقیده هستیم که لیگ برتر  ۲ قسمت شده و نبرد بین تیم‌های پولدار و کم‌برخوردار است که به سود لیگ برتر نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز