خبرگزاری کار ایران

راهکار خداداد افشاریان برای نظارت داوری بازی حساس ذوب آهن - استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۵۹

رییس کمیته داوران به عنوان ناظر بازی ذوب‌آهن و استقلال معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دقایقی قبل لیست داوران و ناظران هفته نهم لیگ برتر اعلام شد. استقلال و ذوب‌آهن این هفته در اصفهان به مصاف هم می‌روند. 

با توجه به اشتباهات داوری و حواشی پیرامون قضاوت مسابقه دو تیم در هفته هشتم، خداداد افشاریان رییس کمیته داوران شخصاً به عنوان ناظر راهی اصفهان خواهد شد.

گفتنی است استقلالی‌ها به قضاوت حمید حاج ملک در این بازی آبی پوشان مقابل فولاد انتقاد داشتند و صحبت‌های فرشید سمیعی درباره شنود مکالمات داوران با اعتراض شدید رییس کمیته داوران مطرح شد. حتی کمیته داوران در پی شکایت از معان حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال است. 

از سوی دیگر باشگاه ذوب آهن هم با توجه به اینکه اعتقاد داشت گل سالم این تیم در هفته هشتم مقابل نساجی به اشتباه مردود اعلام شده، نگران تاثیر منفی اتفاقات بازی فولاد - استقلال روی قضاوت دیدار این هفته مقابل آبی پوشان تهرانی بود و عوامل این تیم بارها در مصاحبه‌های خود در طول هفته گذشته به این موضوع اشاره کردند تا حساسیت داوری این بازی با توجه به اعتراض هر دو تیم مضاعف شود.

از همین رو رئیس کمیته داوران تصمیم گرفت شخصاً نظارت این بازی را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز