خبرگزاری کار ایران

روزنامه اسپانیایی آاِس: آرتتا به دنبال جانشینی گابریل ژسوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۱۶

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی یکی از گزینه‌هایی است که آرتتا برای بازیکن ذخیره گابریل ژسوس انتخاب کرده و پورتو آماده مذاکره است.

به گزارش ایلنا،  آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل لیورپول در هفته دهم لیگ برتر، همچنان به دنبال بازیکنان مناسب برای تقویت تیمش است. سرمربی اسپانیایی تمرکز خود را روی جذب مهاجم قرار داده است. گابریل ژسوس از زمان ورودش به ورزشگاه امارات(پوشیدن لباس آرسنال) به عنوان یک بازیکن قاتل و یک فوتبالیست دیفرانسیل نشان داده شده است که لحظه خوب توپچی ها را رقم می‌زند. با این حال نگرانی‌هایی در مورد جانشین این بازیکن برزیلی وجود دارد. در لیست آرسنالی‌ها ادوارد نکتیا به عنوان مهاجم حضور دارد؛ اما عملکرد او قانع کننده نیست. چرا که  در یازده مسابقه، آمارش به دو گل و یک پاس گل خلاصه شده است.

روزنامه اسپانیایی آاِس به نقل از A Bola، اعلام کرده که آرتتا مهدی طارمی را انتخاب کرده است. مهاجم 30 ساله‌ای که دو فصل برای پورتو بازی کرده و ماه آینده با تیم ایران در جام جهانی بازی خواهد کرد. قرارداد همکاری مهاجم ایرانی در سال 2024 به پایان می رسد و «اژدهاها» پس از جام جهانی مایل به فروش هستند. ارزش مهاجم مدنظر آرسنالی‌ها،  20 میلیون یورو برآورد شده است.

آمار طارمی در دو فصلی که برای پورتو به میدان رفته، علاقه تیم انگلیسی را تضمین می کند. نود و شش بازی در تمام رقابت‌ها وجود دارد که در مجموع 49 گل و 26 پاس منجر به گل از وی ثبت شده است. در این فصل، 12 بازی با 7 گل و 6 پاس گل وجود دارد، شروعی عالی که توجه ها را به خود جلب کرده و برای توپچی ها به گابریل ژسوس استراحت می‌دهد.

لازم به ذکر است که علیرغم آمار او به عنوان یک مهاجم هدف، او بهترین بازیکن تیمش در جنبه هایی مانند بازی های دوم و پاس‌های قبل از پاس منجر به گل است،  بنابراین آرسنال این بازیکن را با توجه به فلسفه بازی که دارد، می‌تواند انتخاب می کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز