خبرگزاری کار ایران

صدقی: هرچقدر خط حمله استقلال خوب است، خط دفاع ما بهتر است/ نگران محبی نباشید، خودم مهارش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۱۴

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید این تیم واهمه‌ای از تقابل با استقلال و خط حمله قدرتمندش ندارد.

امیرحسین صدقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل نساجی و تساوی در این دیدار اظهار داشت: بازی سختی بود ولی تیم ما عملکرد خوبی داشت و توانستیم برتری خودمان را در زمین به حریف دیکته کنیم ولی متاسفانه نتیجه بازی به نفع ما رقم نخورد و برخلاف پیروزی که شایسته آن بودیم نتیجه تساوی رقم خورد.

وی در مورد داوری بحث برانگیز این دیدار گفت: تیم نساجی از دقیقه یک بازی شروع به اعتراض به داوری کردند و افراد روی نیمکتشان با داد و بیداد و صدای بلند سعی داشتند روی داور بازی تاثیر بگذارند و اینطور می‌گفتند که داور دو پنالتی هم برای آنها نگرفته است ولی خدا را شکر کارشناسان داوری نظر دادند و نه تنها ما از داوری سود نکردیم که حتی ضرر هم کردیم چرا که گل سالم ما را مردود اعلام کردند و برخلاف استحقاقمان 3 امتیاز را نگرفتیم.

مدافع ذوب آهن در مورد دیدار حساس هفته پیش رو مقابل استقلال خاطر نشان کرد: درست است که استقلال تیم خوب و پرمهره و مدعی است ولی خب ما هم ذوب آهن هستیم و نشان دادیم برای هیچ تیمی حریف آسانی در لیگ نخواهیم بود و برای این بازی هم شک نکنید برای برد به زمین می‌رویم و امیدوارم با دست پر و هر سه امتیاز از زمین خارج شویم.

صدقی در مورد خط حمله قدرتمند استقلال هم گفت: استقلال خط حمله خوبی دارد و بازیکنان با کیفیت و با تجربه و ملی پوش در این تیم هستند ولی تیم ما هم خط دفاعی قدرتمندی دارد و 8 بازی دشوار داشتیم و تنها سه گل دریافت کردیم و قرار نیست به این راحتی تسلیم خط حمله استقلال شویم.

وی در مورد اینکه با توجه به پست بازی احتمالاً مامور مهار مستقیم محمد محبی در این بازی خواهد بود و این بازیکن در هفته های اخیر درخشش خوبی داشته، عنوان کرد: محبی بازیکن با کیفیتی است و قبلاً زمانی که در سپاهان بود تجربه بازی مقابل او را داشتم. نگران محبی نباشید و اگر یار مقابل من باشد صد در صد او را مهار می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز