خبرگزاری کار ایران

هفته نهم سری آ

میلان - یوونتوس: آلگری در سن سیرو از ناکامی فرار می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۲۰

قهرمان سری آ امروز در دیدار حساس سری آ در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پس از پیروزی در 6 بازی پیاپی خانگی سری آ میلان آخرین بازی خود در لیگ را در سن سیرو به ناپولی باخت و بعد از اینکه در اواخر هفته گذشته در امپولی به پیروزی رسید، سپس در لیگ قهرمانان به شکست رسید.

بازی روسونری برابر چلسی که در استمفوردبریج 3-0 شکست خورد، مطمئناً طبق برنامه پیش نرفت، اگرچه فهرست بلندبالایی از بازیکنان غایب باعث کاهش سطح عملکرد آن‌ها بود.

در حالی که آن‌ها به خوبی هنوز برای صعود به 16 تیم برتر اروپا شانس دارند، قبل از میزبانی از تیم گراهام پاتر در مسابقه برگشت چلسی در هفته آینده، باید برای ایستادن به تیم‌های بالای جدول در سری آ هم تلاش کند.

تحت هدایت استفانو پیولی، میلان هرگز در بازی‌های خانگی متوالی در سری آ شکست نخورده است، بنابراین به دنبال این است که به سرعت شکست اروپایی خود را به دست فراموشی بسپارد و یکی از رقبای اصلی خود را در مسیر قهرمانی شکست بدهد.

روسونری در هر دو بازی خود در برابر باشگاه تورینی در فصل گذشته به تساوی رسید و در راه رسیدن به نوزدهمین عنوان قهرمانی ایتالیا بود. در نشانه‌ای برای تغییر زمان، میلان اکنون در چهار بازی از پنج دیدار اخیر خود در لیگ با یوونتوس از شکست اجتناب کرده است.

بیانکونری در بازگشت از فیفادی با گمانه‌زنی‌ها درباره موقعیت مکس آلگری، عملکرد امیدوارکننده‌تری داشت که با نتیجه سه بر صفر بولونیا را شکست داد. پس از شروع آهسته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مردان آلگری همچنان با چهار امتیاز از زوج پیشتاز گروه H - پاری سن ژرمن و بنفیکا - عقب هستند، بنابراین اگر می‌خواهند به مرحله حذفی برسند، هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارند.

یوونتوس پیش از بازگشت به لیگ داخلی، ممکن است در 6 دیدار از 9 دیدار اخیر خود با میلان در سن سیرو پیروز شده باشد، اما آنها به وضوح از رقبای روسونری خود عقب افتاده‌اند. از جمله دلایل تداوم افت آن‌ها از زمان بازگشت آلگری، فرم پایین‌تر از حد معمول بوده است. در واقع، تیم او در این فصل از سه بازی خارج از خانه سری آ تنها دو امتیاز کسب کرده است. تنها یک بار در 40 سال گذشته یووه نتوانسته است هیچ یک از چهار بازی اول خود را در زمین حریف برنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز