خبرگزاری کار ایران

اینیستا: نیمار یک ماشین تماشایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۵۶

اینیستا، هم تیمی سابق ستاره برزیلی در بارسلونا، نیمار را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش ایلنا، آندرس اینیستا از نیمار هم تیمی سابق خود در بارسلونا تمجید کرده و او را "ماشینی" توصیف کرده است که همیشه "تماشایی" بازی می‌کند.

ملی پوش سابق اسپانیا از سال 2013 تا 2017 به مدت چهار فصل با نیمار در نیوکمپ بازی کرد و آن‌ها چندین افتخار از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 را به دست آوردند.

اینیستا اکنون حرفه خود را در ژاپن با ویسل کوبه دنبال می‌کند اما همچنان همکار قدیمی خود را که اکنون بخشی از تیم پاری سن ژرمن است و قرار است برزیل را به جام جهانی 2022 هدایت کند، زیر نظر دارد.

اینیستا به رسانه وان فوتبال گفت: «برای من، او یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال دیده‌ام و با او بازی کرده‌ام. او ماشینی برای بازی فوتبال، دریبل زدن و پاس دادن است. من معتقدم وقتی از فوتبال صحبت می‌کنیم، از تماشایی بودن صحبت می‌کنیم و از چیزی که بازیکنان ارائه می‌دهند لذت می‌بریم. و من فکر می‌کنم که دیدن بازی نیمار مشابه با آن است.»

اسطوره بارسا در مورد شانس موفقیت نیمار و برزیل در جام جهانی قطر افزود: «فکر می‌کنم هیچ کس نیست که برزیل را به عنوان نامزد قهرمانی در جام جهانی قرار ندهد. معتقدم آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی دارند و مطمئنم که برزیل برای قهرمانی خواهد جنگید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز