خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۴۷

سرمربی تیم ملی‌ جوانان درباره برتری پرگل برابر برونئی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان پس از برتری ۸ گله شاگردانش برابر تیم‌ملی برونئی در کنفرانس خبری گفت: «بازی خوبی بود. تیم‌ ما گل‌های زیادی به ثمر رساند و پیروزی کاملی بود اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. موقعیت‌های گل زیادی از دست دادیم و این موضوع قابل چشم‌ پوشی نیست. بازی خوبی بود اما می‌شد با گل‌های بیشتری هم به اتمام برسد. به دست آوردن سه امتیاز بسیار مهم بود و ما از هر بازی پیروزی می‌خواهیم.»

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که با توجه به قد و قامت بالای بازیکنان تیم ملی نسبت به بازیکنان برونئی، ایران می‌توانست روی ضربات ایستگاهی موفق‌تر عمل کند نیز گفت: «بله حق با شماست. بازیکنان ما فیزیک بهتری نسبت به حریف داشتند و ما می‌توانستیم از این موضوع بیشتر سود ببریم. البته که روی کرنر هم‌ به گل رسیدیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. توپ‌های زیادی را به خارج از چارچوب زدیم و باید دقت بیشتری می‌کردیم.»

مرفاوی درباره جدال روز یکشنبه با امارات نیز گفت: «ما از تمامی بازی‌‌ها سه امتیاز می‌خواهیم و قصدمان هم از ابتدا کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه در قرقیزستان بود. با این حال به امارات احترام می‌گذاریم و می‌دانیم تیم‌ خوبی هستند. تصمیم داریم بازی امروز آن‌ها و قرقیزستان را از نزدیک تماشا کنیم تا به خوبی امارات را آنالیز کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز