خبرگزاری کار ایران

ماجدی: شناخت خوبی از رقبا داریم / پیشرفت فوتبال ایران در گرو پیشرفت جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۰۴

مربی تیم ملی جوانان درباره رقابت‌های مقدماتی قهرمانان آسیا و آمادگی بازیکنان تیم ملی ایران صحبت کرد.

فرشاد ماجدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم ملی جوانان پیش از رقابت‌های مقدماتی قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه‌های تیم از نظر جسمی و روحی آمادگی کامل را دارند و تمرینات خیلی خوب برگزار می شود. انگیزه لازم را دارند تا بتوانیم مسابقات را شروع کنیم و بتوانیم دست پر به کشور بازگردیم. هم و غم ما این است که در هر سه بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا برای مرحله بعدی آماده شویم.

مربی تیم ملی جوانان درباره شناخت از رقبا عنوان کرد: با توجه به اینکه سه بازی سخت داریم شناخت لازم را از امارات، قرقیزستان و برونئی دارالسلام به دست آورده‌ایم. در رقابت‌های کافا با قرقیزستان بازی کرده بودیم و شناخت مناسبی از آن‌ها داریم. دیدار اول ما با قرقیزستان است و با توجه به اینکه میزبان هستند ما با تمام قوا برای برتری وارد زمین می‌شویم. قرقیزستان مهم‌ترین حریف ماست و بعد از آن برای بازی دوم و سوم آماده می‌شویم. ما برای شناخت بهتر برونئی و امارات باید بازی رو در روی آن‌ها را در این تورنمنت زیر نظر بگیریم تا به آنالیز دقیق برسیم.

ماجدی درباره اینکه اعضای تیم به تغییرات آب و هوایی عادت کرده‌اند یا خیر، گفت: یک مقدار هوا سرد شد ولی فکر می‌کنم که زیاد تاثیر نگذارد چون چند روز زودتر آمده‌ایم. تیم با شرایط آداپته شده است و با این وضعیت پیش می‌رویم. به امید خدا بازی‌های زیبایی اجرا کنیم و با توجه به توانایی‌های و استعدادهایی که داریم پیروز میدان باشیم.

مربی تیم ملی جوانان درباره وضعیت آمادگی تیم و حمایت‌های صورت گرفته، گفت: همه چیز مرتب است، البته از لحاظ اقامت کمی مشکل داریم زیرا با برونئی در یک هتل مشترک حصور داریم که کمی غیر متعارف است اما تمام تلاش خود انجام می‌دهیم را بهترین نتایج را به دست بیاوریم. فقط این مهم است که اگر این مرحله صعود کردیم، مسئولان محترم فدراسیون بتوانند مسابقات تدارکاتی بیشتری بگذارند چون در آن مرحله با ژاپن، کره جنوبی و عربستان بازی داریم. باید بازی‌های بین المللی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم بعد از مسابقات مرحله فینال برای جام جهانی خودمان را آماده کنیم.

فرشاد ماجدی همچنین درخصوص هماهنگی کادرفنی تیم جوانان هم بیان کرد: همه با هم رفیق هستیم که مهم‌ترین عامل موفقیت همین است. از آقای مرفاوی گرفته که سال‌ها تجربه مربیگری در لیگ برتر و تیم‌های پایه را دارند گرفته تا آقایان سرخاب، راستی، مومنی، عسگری و آقای حیدری همگی از افراد باتجربه هستند که شانس موفقیت تیم را افزایش می‌دهند. کادرفنی از لحاظ تجربی بسیار بالا و مهمتر از همه اینکه رفیق هستیم و به دنبال موفقیت هستیم.

او همچنین درباره تغییرات در ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آقای تاج گفتند که به تیم‌های پایه بیشتر از قبل رسیدگی می ‌کنند و امیدواریم در عمل هم مانند همیشه اثبات کنند چون پایه تیم‌های امید و بزرگسالان، همین تیم جوانان است. باید برنامه ریزی بلند مدت برای جوانان داشته باشیم و مسابقات بین الملی خوبی بگذارند چون پیشرفت فوتبال ما در گرو پیشرفت این جوانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز