خبرگزاری کار ایران

ماجرای حلقه مدافع مس کرمان و خودزنی شهدادنژاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۲۵

گل اول نساجی با ماجرای عجیبی روبرو بود که سرپرست تیم فوتبال مس کرمان این موضوع را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال نساجی در هفته پنجم لیگ برتر میزبان مس کرمان بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. اما اتفاق عجیب این بازی پیش از  گل اول نساجی که توسط امیر مهدی جان ملکی در دقیقه 71 به ثمر رسید، اتفاق افتاد. 

امیرحسین عسگری مدافع مس کرمان قبل از ضربه کرنر نساجی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد که علیرضا فغانی متوجه حلقه این بازیکن شد. این بازیکن ناچار شد از زمین مسابقه خارج شود که در بازگشت به زمین به دلیل دود زیاد پیرامون ورزشگاه وطنی در یارگیری با مشکل روبرو شدند. علیرضا فغانی هم دود زیاد پیرامون ورزشگاه را در برنامه تلویزیونی تایید کرد.

در همین رابطه سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که ماجرای خروج مدافع مس کرمان قبل از گل نساجی و ناراحتی شهدادنژاد(وارد کردن ضربه به سرش) بعد از این اتفاق تصریح کرد: «قبل از گل نساجی، امیرحسین عسگری مصدوم شد. آقای فغانی بالای سر او رفت که متوجه شد حلقه در دستان مدافع ما قرار دارد. به همین دلیل داور به وی اعلام کرد که از زمین خارج شود و حلقه را از دستانش خارج کند. در کنار این موضوع دود در ورزشگاه دید مدافعان و دروازه‌بان تیم را کم کرده بود که باعث گلزنی حریف شد. بعد از این گل آرمان شهدادنژاد به دلیل ناراحتی به سرش ضربه وارد می‌کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز