خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت 2 بازیکن اخراجی صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۶۹

از میان دو بازیکن اخراجی صنعت نفت، یکی از بازیکنان با وجود خروج از لیست زردپوشان حاضر نیست با آبادانی‌ها توافق کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روز هشتم تیر ماه سال جاری رضا پرکاس به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان انتخاب شد. اما تقریبا 10 روز بعد در آبادان حاضر شد.

با حضور پرکاس وضعیت نقل و انتقالات زردپوشان آبادانی مشخص شد. امید صیدالی از جمله بازیکنانی بود که در روز هجدم تیرماه رسماً به جمع آبادانی‌ها پیوست. با این حال کیفیت وحید جان فضا و صیدالی مورد تایید سرمربی تازه وارد صنعت نفت قرار نگرفتند و بعد از بازی‌های تدارکاتی کنار گذاشته شدند. البته مشکل جان فضا صرفاً فنی نبود، او از لیست تیم فوتبال صنعت نفت خارج شده است.

 پرکاس در روز 27 مرداد ماه در نشست خبری بعد از مسابقه با فولاد خوزستان، اخراج دو بازیکن را تایید کرد. این در حالی بود که در روز 30 مرداد فرصت نقل وانتقالاتی لیگ برتر به پایان می‌رسد و عملاً وقت زیادی برای فسخ با این بازیکنان نمانده بود. شرایط فسخ توافقی هم با توجه به شرایط مالی صنعت نفت آبادان خیلی سخت به نظر می‌رسید.

در حالی که مسئولان صنعت نفت بعد از جذب شیردین بابایف مهاجم تاجیکستانی، به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هم هستند. حالا امید صیدالی به چوکا تالش پیوسته و بعد از یک هفته حضور در تمرینات این تیم، راهی این تیم شمالی شد. بررسی‌ها حاکی از آن است که صیدالی بعد از توافق مالی با صنعت نفت از این تیم جدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز