خبرگزاری کار ایران

پیش بازی گل‌گهر - ملوان؛ تقابل صنعتی و سنتی/ بهانه‌هایت را زمین بگذار!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۲۱

حتی در تقابل سنت و مدرنیته کفه ترازو به نفع طرف متمول‌تر سنگینی می‌کند، فرقی هم میان فوتبال و دیگر ورزش‌ها نیست. تقابل گل‌گهر و ملوان تقابل فوتبال صنعتی و سنتی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از ساعت 20:30 امشب و در هفته پنجم لیگ برتر، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان میزبان ملوان است. گل‌گهر سیرجان در 4 هفته نخست لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده است و برای دستیابی به دومین بردخانگی خود قدم به میدان می‌گذارد.

از سوی دیگر  ملوان در بازگشتش به لیگ برتر با وجود ارائه بازی‌های خوب به دلیل کم تجربگی بازیکنانش نتوانسته آنچنان که باید و شاید امتیاز کسب کند. سپیدپوشان انزلی جز تیم‌های پرطرفدار، قدیمی و ریشه‌دار لیگ برتر هستند که به مصاف یکی از تیم‌های صنعتی لیگ برتر می‌روند. به همین بهانه آخرین وضعیت دو تیم و شرایط این مسابقه را بررسی می‌کنیم:

داور و ورزشگاه:

این مسابقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود و داور وسط این مسابقه حسن اکرمی است. این بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تیم داوری: حسن اکرمی، علی احمدی، محسن بابایی، امیر عیار

 ناظر: سید احمد صالحی

*تاریخچه تقابل‌ها؛ پر از مساوی‌های پُر گل

دو تیم گل‌گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی تا کنون 5مرتبه با یکدیگر تقابل داشته‌اند که یک برد سهم فیروزه‌ای‌پوشان کویر سیرجان و 4 تساوی حاصل کار دو تیم بوده است. از 4 تساوی بین دو تیم 3 تساوی بدون گل بوده است. در کل تقابل دو تیم معمولاً‌ کم گل دنبال می‌شود.

آخرین برد گل‌گهر در هجدهم مهرماه 1397، با نتیجه 3 بر یک در مسابقات لیگ دسته یک ثبت شده است. 

*وضعیت گل‌گهر سیرجان؛ در انتظار دومین برد و کمی تحت فشار روانی

شاگردان قلعه‌نویی در 4 مسابقه قبلی خود 3 تساوی و یک برد کسب کردند. نکته جالب اینکه دو دیدار از چهار هفته نخست گل‌گهر، بازی دربی استان کرمان محسوب می‌شد. سیرجانی‌ها نشان دادند در دقایق پایانی بسیار خطرناک و گلزن ظاهر می‌شوند و این کار را برای شاگردان زارع سخت می‌کند.

آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو به تیم ملی دعوت شدند؛ با این حال الهویی مربی دستیار امیر قلعه‌نویی معتقد است دراگان اسکوچیچ باید نفرات بیشتری از این تیم انتخاب می‌کرد.

قطعاً گل‌گهر قصد دارد مقابل هوادارانش در این بازی برنده باشد و به نتیجه‌ای جز پیروزی فکر نمی‌کند. البته انتقاداتی هم در هفته‌های اخیر به گل‌گهر شده است. سرمربی این تیم ترجیح داد در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر نشود.

پیش بازی گل‌گهر - ملوان؛ تقابل صنعتی و سنتی/ بهانه‌هایت را زمین بگذار!

*وضعیت ملوان؛ نیازمند تقویت قوا

تیم فوتبال ملوان بعد از چندین سال به تازگی راهی لیگ برتر شده است و اولین تلاش این تیم برای بقا در لیگ برتر است. آنها در دو هفته نخست لیگ برتر 2 شکست و 2 تساوی کسب کردند. با اینکه هر هفته که از لیگ برتر می‌گذرد ملوان بازی بهتری ارائه می‌کند اما به نظر می‌رسد این تیم نیاز به تقویت در چند پست داشته باشد. ظاهرا مازیار زارع با وسواس زیادی به دنبال انتخاب مهاجم خارجی است. 

ملوان که در آخرین بازی خود مقابل ذوب‌آهن متحمل مساوی شد تمایل ندارد دوباره روی ریل شکست قرار بگیرد. هر چند زارع به قضاوت علی بای در هفته گذشته انتقاد زیادی داشت و معتقد بود اشتباهات او روی نتیجه مسابقه تاثیرگذار بوده است.

قطعاً کار نماینده انزلی در لیگ برتر آسان نیست و تقابل با گل‌گهر پُر مهره سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز