خبرگزاری کار ایران

علیپور راهی دیدار رده بندی کاراته وان باکو۲۰۲۲ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۷۵

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- بانوان کشورمان با سه پیروزی و دو شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو شد.

به گزارش ایلنا، رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- بانوان کشورمان با سه پیروزی و دو شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شد تا برای کسب نشان برنز فردا (یکشنبه) در مقابل زهرا چاجای از مراکش قرار گیرد.

علیپور در مرحله گروهی در دور اول در مقابل الکساندرا شولوهوا از اوکراین پنج بر چهار نتیجه را واگذار کرد و در دومین دیدار نیز با نتیجه دو بر صفر رم خامیس از آلمان را شکست داد. وی در سومین دیدار گروهی خود مایا سوزوکی از ژاپن را با نتیجه سه دو پشت سر گذاشت تا راهی مرحله حذفی شود.

نماینده وزن ۶۱- بانوان در اولین مسابقه مرحله حذفی جولیا آنجلوسی از ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. علیپور در دیدار رده بندی دو بر یک مغلوب جوهانا نیلسون از سوئد شد تا از رسیدن به فینال باز بماند و شانس خود را برای کشب نشان برنز امتحان کند.

چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر لیگ) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذربایجان از روز گذشته ۱۱ شهریور ماه آغاز و تا فردا ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز