خبرگزاری کار ایران

توخل: اوبامیانگ را با موهایش و ماشین‌های شیک قضاوت نکنید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۰۷

توماس توخل نسبت به قضاوت در مورد پیر امریک اوبامیانگ با توجه به لباس پوشیدن و علاقه‌اش به ماشین‌های واکنش نشان داده است.

به گزارش ایلنا، پیر امریکا اوبامیانگ، بازیکن 33 ساله که از بارسلونا به خدمت گرفته شد، دیدار شنبه چلسی مقابل وستهام در لیگ برتر را از دست خواهد داد، اما می تواند از روز یکشنبه تمرین کند تا ماسک مخصوص خود را آزمایش کند.

اما توخل اصرار دارد که شاگرد سابقش در بروسیا دورتموند یک دارایی مهم در چلسی خواهد بود.

توخل گفت: "او از آن نوع شخصیت‌هایی است که همه می‌خواهند درباره‌اش صحبت کنند و این هم خوب است، نه؟ همه مجبور نیستند آبی تیره با کلاه خسته کننده بپوشند! شما می‌توانید یک مدل موی زیبا و یک ماشین فانتزی داشته باشید. این یک مشکل است که مردم را خیلی خیلی سریع قضاوت کنیم، به این یا آن ماشین نگاه کنیم و بگوییم کسی غیرحرفه‌ای است. شاید او فقط کمی دیوانه‌تر از ما باشد. و این بسیار خوب است، زیرا برای خاص بودن در زمین باید کمی خارج از چارچوب باشید. بنابراین با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رساند و توجهی که به او شد، اوبامیانگ یک شماره 9 بسیار بسیار خوب در دورتموند بود و من شک ندارم که او اینجا هم اینطور خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز