خبرگزاری کار ایران

خدایی: جادوگری؟ شیطنت خنده‌داری است/ گل‌گهر از نظر مالی تیم اول استان است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۲۹

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است طرح شایعه جادوگری برای تیمش، انحراف اذعان از نتایج تیم جوان‌شان است ضمن اینکه گل‌گهر فقط از نظر مالی تیم اول استان کرمان است.

میلاد خدایی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس کرمان و گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سنگین و بسیار مهمی بود. بعضی بر علیه تیم ما هجمه درست کرده بودند و گفته بودند که گل‌گهر سیرجان تیم اول استان کرمان است. شاید از نظر مالی آنها تیم اول باشند. از نظر قدرت، سابقه، هوادار و بازی خوب نشان دادیم که چه تیمی، تیم اول استان است. ما شخصیت مس کرمان را در زمین مسابقه نشان دادیم و در دربی کرمان هم تا یک قدمی کسب سه امتیاز رسیدیم.

وی افزود: توجه کنید که تیم گل‌گهر برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسته شده، اما تا دقیقه 92 بازنده بودند. مطمئن باشید مس کرمان رفته به رفته بازی بهتری را به نمایش می‌گذارد. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: گل به خودی برای هر کسی در سطح فوتبال پیش می‌آید. حتی بازیکنان بزرگ هم سالیانه چند بار گل به خودی می‌زنند. علی تهامی در دربی بازی خوبی ارائه داد، متاسفانه بر اثر اشتباهات محاسباتی و تحت فشار بازی، اشتباه کرد. 

خدایی در پاسخ به اینکه بحث تهمت جادوگری به مس کرمان، تصریح کرد: این حرف‌ها خنده‌دار است و شیطنت یک عده که شاید در کرمان حضور داشته باشند. کشورهایی که ید طولایی در جادوگری دارند، نتوانستند در فوتبال رقم بزنند. بعد در کشور ما که به مسائل مذهبی اعتقاد داریم و این نوع حرف‌ها را خرافه می‌دانیم به سمت این کارها برویم؟! خواهشاً برای تیم جوانی که خوب نتیجه می‌گیرد و نمایش خوبی ارائه می‌کند، حاشیه نسازید. در کل تهمت جادوگری به تیم ما شیطنت خنده‌داری است.

وی در پاسخ به اینکه نظرش درباره جذب بازیکنان خارجی توسط مس کرمان چیست، گفت: با حضور بازیکنان خارجی قطعاً رقابت در تیم ما بالاتر می‌رود. فوتبال یک بازی تیمی است و شرایط(مانند محرومیت، مصدومیت و...) ایجاب می‌کند که چند بازیکن در پست مختلف داشته باشید. من به عنوان بازیکن تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و رضایت کادرفنی را جلب کنم. بقیه تصمیمات هم بر عهده کادرفنی است و آرزوی موفقیت برای همه هم تیمی‌هایم دارم.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اعتراض باشگاهش نسبت به مواضع اخیر نساجی درباره داوری، گفت: شاید نساجی در بازی‌های اخیرش پیرامون داوری ضرر کرده باشد، اما اینکه شما دائماً بخواهید مصاحبه یا بیانیه صادر کنید و داوران را تحت فشار قرار بدهید، کار خوبی نیست. این هجمه‌ها زیبا نیستند. البته داوران هم با شناختی که از فضای لیگ برتر دارند، اسیر این جوسازی و فرافکنی نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز