خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر انگلیس

پیش بازی دربی مرسی ساید: تقابل کلوپ و لمپارد در گودیسون پارک

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۳۷

تیم‌های اورتون و لیورپول در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16 امروز در ورزشگاه خانگی تافی‌ها دربی مرسی ساید را برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر انگلیس، شروع کاملاً متقاعدکننده ای برای هیچ یک از تیم‌های قدرتمند مرسی ساید نبوده اما همچنان پنج امتیاز و 11 پله آن‌ها را در جدول لیگ برتر تنها پس از 5 بازی جدا کرده است.

لیورپول پس از شکست در هر یک از سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر، اکنون با پیروزی های پی درپی به روند مناسب برگشته، اگرچه آن‌ها به شیوه ای بسیار متفاوت ظاهر شدند.

هرگونه امیدی مبنی بر اینکه تحقیر 9-0 هفته گذشته بورنموث باعث شود که تیم یورگن کلوپ فوراً به بهترین حالت خود برگردد، به زودی در دیدار چهارشنبه شب با نیوکاسل در آنفیلد پایان یافت؛ جایی که میهمان از طریق گل الکساندر ایساک پیش افتاد و یک گل دیگر هم با آفساید مردود شد.

با این حال، قرمزها برای پیروزی به دراماتیک‌ترین شکل مبارزه کردند، با روبرتو فیرمینو قبل از اینکه فابیو کاروالیو تقریباً با آخرین ضربه مسابقه گلزنی کند، هر سه امتیاز را به دست آوردند.

عصبانیت نیوکاسل از گل برتری در دقیقه 98 - در حالی که تنها 5 دقیقه وقت اضافه مشخص شده بود - به نظر می‌رسید که پیروزی را برای کلوپ شیرین‌تر کرده است. یک تساوی در این مسابقه باعث می‌شد لیورپول هفت امتیاز با منچسترسیتی و 9 امتیاز با آرسنال فاصله داشته باشد و در حالی که هنوز فاصله‌هایی برای جبران تا صدرنشینی وجود دارد، اکنون تصویر برای آن‌ها بسیار بهتر از آن به نظر می‌رسد که در چهار بازی از پنج مسابقه ابتدایی لیگ امتیاز را از دست بدهند.

با این حال، هنوز پیشرفت‌های زیادی وجود دارد و عادت لیورپول به دریافت گل اول - چیزی که اکنون در 8 بازی از 9 بازی اخیر آنها در لیگ اتفاق افتاده است - یک سردرد مداوم خواهد بود که کلوپ به دنبال راه حلی برای آن است.

این واقعیت که لیورپول از دو بازی خارج از خانه خود در این فصل تنها یک امتیاز گرفته نیز نگران کننده خواهد بود و اگر آن‌ها امروز موفق به کسب پیروزی نشوند، این طولانی‌ترین دوره بدون برد آنها در سه بازی خارج از خانه ابتدایی فصل برای بیش از یک دهه خواهد بود. صف آرایی در گودیسون پارک در سال‌های اخیر اغلب با نتایج مناسب به پایان رسیده است - لیورپول طی 8 دیدار از 11 بازی اخیر دز خانه حریف پیروز شده است.

تساوی‌ها اخیراً موضوع اصلی اورتون بوده است و تیم فرانک لمپارد مقابل ناتینگهام فارست، برنتفورد و لیدز یونایتد برای سه بازی پیاپی به تساوی یک بر یک رضایت داده است.

این فرم نشان‌دهنده یک نوع بهبود پس از شروع رقابت‌ها با شکست‌های متوالی است، اما آنها در پنج بازی این فصل بدون برد باقی می‌مانند. چنین شروعی بدون شک این نگرانی را ایجاد خواهد کرد که نبرد سقوط دیگری برای اورتون در این فصل در راه است، اگرچه آن‌ها در این فصل فرصت های شوتزنی بیشتری نسبت به میانگین فصل 2021-2022 ایجاد کرده‌اند.

مشکل اصلی اورتون تبدیل موقعیت‌های ایجاد شده به گل بوده؛ مسئله‌ای که با خروج ریچارلیسون و مصدومیت دومینیک کالورت-لوین تشدید شده است. این موجب شده تا بار اصلی گلزنی تا اینجای کار بر دوش جوان تیم یعنی آنتونی گوردون باشد.

در حالی که اورتون تاکنون بیش از یک بار در هر بازی در این فصل موفق به گلزنی نشده است، این بازیکن 21 ساله در بازی های متوالی لیگ گلزنی کرده و لمپارد از دیدن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز پنجشنبه بیش از هر کسی خوشحال خواهد شد زیرا شایعات گسترده‌ای وجود داشت که این بازیکن تیم را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز