خبرگزاری کار ایران

عجیب‌ترین هایجک روز پایانی نقل و انتقالات اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۰۴

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در حالی به پایان رسید که بازیکن مارسی ساعات عجیبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، شاید بامبا دینگ تا قبل از پنج‌شنبه معروف نبود، اما مهاجم مارسی پس از 24 ساعت پر حادثه، اکنون برای بسیار شناخته شده است.

همه چیز کاملاً عادی شروع شد، زمانی که به نظر می رسید مهاجم 22 ساله در حال امضای قرارداد برای لیدز یونایتد است. آندره آ رادریزانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه انگلیسی، حتی در توئیتی اعلام کرد که قرارداد انجام شده است.

او در مورد تلاش ناموفق برای جذب کودی گاکپو از پی اس وی آیندهوون گفت: "بیایید از بامبا دینگ استقبال کنیم و به کار روی گاکپو ادامه خواهیم داد."

در فرانسه تیم نیس برای مداخله و هایجک دینگ در این معامله قدم گذاشت. دینگ در فرودگاه منتظر پرواز به لیدز بود که پیشنهاد به دستش رسید.

رادریزانی در شبکه‌های اجتماعی دوباره توئیت کرد: "بخشی از جنون روز پایانی نقل و انتقالات. ما را خراب کردند! حتی برای بهترین‌ها هم این اتفاق می‌افتد."

اما این پایان ماجرا نبود.

دینگ که در آستانه امضای قراردادی 9 میلیون یورویی به نیس بود، پس از آن با مشکلی جزئی در آزمایشات پزشکی مواجه شد و قرارداد منتفی شد.

بنابراین او به مارسی برمی‌گردد و ادامه مسابقات فصل را باید در تیم فرانسوی سپری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز