خبرگزاری کار ایران

پس از حمله مسلحانه؛

محل زندگی ستاره بارسلونا تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۵۰

پیر امریک اوبامیانگ و خانواده‌اش پس از سرقت مسلحانه به یک هتل پنج ستاره نقل مکان می‌کنند.

به گزارش ایلنا، پیر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا و خانواده‌اش به دنبال سرقت خشونت‌آمیز به یک هتل پنج ستاره منتقل شدند و این مهاجم توصیه‌ای برای استخدام نگهبان 24 ساعته را رد کرده است.

بنا بر گزارش‌ها در اسپانیا، اوبامیانگ توسط یک گروه چهار نفره مورد سرقت قرار گرفت و در مقابل همسرش آلیشا بیهاگ و دو فرزند وحشت زده آن‌ها با سلاح گرم و میله های آهنی تهدید شد.

سارقان پس از آن که اوبامیانگ مجبور شد گاوصندوقی را در داخل ملک در کاستیدفلس، یک شهر ساحلی در جنوب بارسلونا باز کند، با جواهرات گرانقیمت فرار کردند.

آن‌ها تصمیم گرفتند برای اینکه بچه هایشان را بیشتر نترسانند، از درمان در بیمارستان خودداری کنند. خبرگزاری کاتالونیا ARA گزارش داد که بارسلونا آن‌ها را به هتل مجلل پرینسسا سوفیا منتقل کرده و به آنها مشاوره روانشناسی داده است.

پلیس به دنبال سارقان است و معتقد است که آن‌ها به یک باند سازمان یافته از آلبانیایی‌های کوزوو تعلق دارند.

این باند ظاهراً در زمانی که اوبامیانگ در تور پیش فصل بارسلونا در ایالات متحده نبود، اموال اوبامیانگ را به خطر انداخته بود.

در آن زمان آن‌ها تلاش کردند تا وارد خانه شوند اما زنگ خطر مانع شدند. این باند به راحتی توانستند از حصار باغ برای دسترسی به خانه بالا بروند و با یک آئودی A3 سفید رنگ از خانه این بازیکن خارج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز