خبرگزاری کار ایران

ادعای نماینده مجلس در آنتن زنده؛

اسکوچیچ در آستانه برکناری/ کی‌روش، برانکو و قلعه‌نویی گزینه‌های نیمکت تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۷۴

گزینه‌های نیمکت تیم ملی فوتبال از قول رئیس جدید فدراسیون فوتبال مطرح شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

یکی از نکات مبهمی که فوتبال ایران با آن در چند ماه اخیر درگیر است و قرار بود پس از مشخص شدن رئیس فدراسیون فوتبال در خصوصش تصمیم‌گیری شود، وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی 2022 قطر است و حالا مهدی تاج باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

تاج پیش از این تلویحاً عنوان کرده بود نظرش تغییر سرمربی تیم ملی و عدم همکاری با اسکوچیچ است و با توجه به رابطه خوب او با کارلوس کی‌روش این سرمربی پرتغالی گزینه اصلی هدایت تیم ملی در صورت انتخاب مهدی تاج مطرح شده بود.

رحیم زارع، نماینده مجلس شورای اسلامی در آنتن زنده تلویزیون مدعی شد که مهدی تاج در صحبتی که با وی داشته روی تغییر سرمربی تیم ملی و انتخاب گزینه جدید برای جام جهانی نظر مثبتی داشته و علاوه بر کی‌روش، از برانکو و امیر قلعه‌نویی هم به عنوان گزینه‌های مد نظر او نام برده شد.

باید دید این ادعای زارع با چه واکنشی از سوی تاج همراه خواهد بود ولی به نظر می‌رسد با توجه به شرایط و صحبت‌های انجام شده شانس کارلوس کی‌روش بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز