خبرگزاری کار ایران

بازگیر: کم تجربگی مانع برد مقابل نساجی شد/ نمی‌توانم تعداد گل‌هایم را پیش‌بینی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۰۳۷

بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است فوتبال قابل پیشبینی نیست و از حالا مشخص کردن تعداد گل‌هایش مهم نیست بلکه موفقیت ملوان اهمیت دارد.

سجاد بازگیر در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ملوان و نساجی در هفته سوم لیگ برتر و تساوی در دربی شمالی‌ها، اظهار داشت: بازی سختی بود. با حضور تماشاگران جو خیلی متفاوت بود و شور و اشتیاق زیادی داشت. با اینکه نساجی هم موقعیت‌های خوبی داشت، اما ملوان می‌توانست برنده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه 8 سال تیم از لیگ برتر دور بوده، طبیعی است که از نظر سطح تجربه  و شرایط کمی زمان نیاز داشته باشیم. اما خدارا شکر  که هفته به هفته روند رو به رشدمان را دنبال می‌کنیم و شرایط‌مان خوب است. خوشحالم که با زحمات بچه‌ها توانستیم گلزنی کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی هم بتوانم برای تیم موثر باشم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پاسخ به اینکه تفاوت شرایط مالی ملوان با تیم‌های نجومی لیگ برتری، تصریح کرد:‌ واقعیت بازیکنان تیم‌های مختلف ایرانی خیلی فرق زیادی ندارند اما بعضی موارد خدمات و ملزوماتی که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، تفاوت سطح را ایجاد می‌کند. برای مثال ما 8 ساعت در اتوبوس بودیم تا به قائم شهر برسیم. با این شرایط روی کیفیت بازی ملوان کمی تاثیرگذار می‌شود. بعضی تیم‌ها با چارتر مستقیم به این شهر و آن شهر می‌روند و دغدغه مالی ندارند. امیدوارم با حمایت مسئولان از باشگاه ملوان، این شرایط هر روز، هر روز بهتر و بهتر شود.

بازگیر درباره برگزاری مسابقه ملوان با حضور هواداران در هفته چهارم لیگ برتر، تصریح کرد: ما بی صبرانه در انتظار ورود هواداران هستیم. واقعاً طرفداران انزلی متفاوت هستند و قطعاً ورود آنها باعث تعجب رقبا می‌شود. امیدواریم با توجه به اینکه بازی استقلال و مس با حضور هواداران برگزار شده اجازه ورود هواداران به ورزشگاه شادروان قایقران را هم بدهند. چرا که ملوان در میان بانوان انزلی هم محبوب است و طرفداران زیادی دارد. 

وی درباره تقابل با ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر و اینکه آیا در این مسابقه هم گلزنی می‌کند، تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست باید در زمین توان‌مان را نشان بدهیم و ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و آنها هم انگیزه خاص خودشان را برای این بازی دارند. مهم نیست اینکه چند گل می زنم مهم موفقیت تیم و  همکاری ما برای پیروزی تیم است. قطعاً در این مسیر همه بازیکنان تمایل دارند موثر باشند و اگر بتوانند برای ملوان گلزنی کنند تا قلب هواداران شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز