خبرگزاری کار ایران

«ملوان» مازیار پیگیر مهاجم خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۳۰

مازیار زارع برای یافتن مهاجم خارجی، مشغول بررسی گزینه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ملوان در دو هفته اولیه فصل بیست و دوم لیگ برتر با شکست مواجه شده است. مازیار زارع اعتقاد دارد، هنوز تیمش تکمیل نشده است.

در همین رابطه سرمربی تیم فوتبال ملوان بعد از شکست هفته اول مقابل پیکان در نشست خبری اظهارا داشت: «هنوز فصل نقل و انتقالات برای ما تمام نشده. به طور حتم باید یکی دو بازیکن دیگر اضافه شوند زیرا ما با کمبود‌‌ بازیکن در پست های مختلف مواجه هستیم. صد در صد به اضافه شدن یک مهاجم نیاز داریم. واقعا فوتبال ایران در این پست کمبود دارد و تمام تیم ها با این مشکل مواجه هستند. داریم تلاش می کنیم که اتفاق مدنظر بیفتد. باید ببینیم چه اتفاقی برای خط حمله می‌افتد که با قدرت ادامه بدهیم.»

زارع چند گزینه مختلف خارجی را حتی به تمرینات برد اما رضایت او جلب نشد. مشکل دوم او در روزهای اخیر بروز کرد، حالا فرصت پنجره نقل و انتقالات هم به پایان رسیده و او ناچاراً باید به دنبال بازیکن آزاد برود. این موضوع باعث می‌شود گزینه‌های روی میز کم و کمتر شود. 

بررسی‌ها حاکی از آن است که هنوز بررسی گزینه‌های مختلف اروپایی و آفریقایی در دستور باشگاه و کادرفنی ملوان قرار دارد، تا شرایط برای جذب مهاجم خارجی فراهم شود. 

ملوان در هفته سوم لیگ برتر از ساعت 20:00 روز پنج شنبه سوم شهریور مهمان نساجی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز