خبرگزاری کار ایران

لطیفی: منشا و پریرا انگیزه‌ام را بالا می‌برند/ گل نشدن ضربه‌ام مقابل گل‌گهر باور نکردنی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۷۶

مهاجم جوان مس رفسنجان که این روزها با منشا و پریرا رقابت می‌کند، درباره ضربه ای که می‌توانست سرنوشت دربی کرمان را تغییر دهد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل بیست و دوم لیگ برتر از قدرت تهاجمی خیلی بالایی برخوردار است. در کنار زوج خطرناک منشا و پریرا، ربیعی مهاجم جوانی به نام امید لطیفی در اختیار دارد که به عنوعی اسلحه مس رفسنجان محسوب می شود. این بازیکن با ضربه خطرناکش در دربی کرمان تا آستانه تغییر نتیجه پیش رفت اما محسن فروزان در آخرین لحظه با واکنش خوب مانع از تغییر نتیجه شد. به این ترتیب مس رفسنجان در دو هفته نخست لیگ برتر هنوز نتوانسته برنده میدان باشد و با 2 تساوی کسب کرده است.  در همین رابطه  امید لطیفی با ایلنا به گفتگو پرداخت: 

*در دربی کرمان و مقابل گل‌گهر ضربه‌ای به سمت چارچوب زدید که حریف تا آستانه دریافت گل پیش رفت اما در نهایت واکنش محسن فروزان اجازه گلزنی به شما را نداد.

 واقعا خیلی باور نکردنی بود که چطوری توپ تبدیل به گل نشد؛ اما ما در فوتبال یاد گرفتیم قرار نیست که هرتوپی به درون گل برود. بعضی وقت‌ها توپ‌های ساده‌تر  به گل تبدیل می‌شوند؛ اما توپای سخت‌تر را مثل این توپ، با واکنش عالی دروازه‌بان (محسن فروزان)  روبرو می‌شوند و تبدیل به گل نمی‌شود.

*با توجه به اینکه مس رفسنجان در دو هفته ابتدایی فقط مساوی کسب کرده، بازی مقابل ذوب آهن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی خیلی مهمی با تیم ذوب آهن  داریم چرا ک تیم‌شان خیلی خوب است والبته امسال همه تیم‌ها قوی هستند. ماهم در هر بازی مثل یک فینال می‌جنگیم و همه تلاش‌مان را برای برد و کسب هر سه امتیاز بازی می‌کنیم.

*شرایط مس رفسنجان را در فصل بیست و دوم لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کنید؟

خداروشکر شرایط تیم و باشگاه از همه نظر عالیه است و این تیم امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد. قطعا ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در هربازی تمام امتیازات ممکن را  کسب کنیم و در صورت امکان حتی برای قهرمانی بجنگیم . چرا که تیم کامل، یک دست و عالی داریم و هیچ چیزی برای درخشش کم‌ نداریم.

*شما بازیکن جوانی هستید و باید با زوج گادوین منشا و لوسیانو پریرا رقابت کنید. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خدارا شکر که توی اوایل فوتبالم با چنین بازیکنانی هم بازی شدم، چرا که این دو بازیکن و حتی همه بازیکنای تیم ما عالی هستند. این معیار از لحاظ فوتبالی، اخلاقی، شخصیتی و حرفه‌ای صدق می‌کند. ضمن اینکه امسال جدا از انگیزه‌ای که از هم تیمی‌ها و جو تیم می‌گیرم وبه خصوص از بازیکنان هم پست خودم موارد خوب زیادی هم یاد گرفتم و می‌گیرم واین اتفاق باعث شده که  روز به روز بیشتر پیشرفت کنم و موارد جدیدی به فوتبالم اضافه کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز