خبرگزاری کار ایران

ایراندوست سرمربی تیم بانوان سپاهان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۶۳۴

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان هدایت تیم بانوان سپاهان را به عهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مریم ایراندوست سرمربی نام‌آشنای فوتبال بانوان کشور، پس از انجام مذاکره با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی به مدت یک فصل هدایت تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان را به عهده گرفت.

 

ایراندوست که فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است، دارای مدرک مربیگری فوتبال A آسیا می‌باشد.

 

وی سابقه کمک مربی تیم ملی زیر 16 سال، سرمربی تیم ملی زیر 16 سال، کمک مربی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات مقدماتی آسیا در سال 1389، کمک مربی تیم المپیک نوجوانان و جوانان سنگاپور، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران، سرمربی تیم زیر 19 سال را در کارنامه خود دارد.

 

از افتخارات مربیگری وی می‌توان به بهترین مربی ایران در سال 1387، کسب مقام چهارم تیم المپیک نوجوانان و جوانان سال 1389 در سنگاپور، نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا در سال 1390، بهترین مربی ایران از نظر کانون مربیان ایران در سال 1392، قهرمان لیگ برتر ایران با تیم ملوان در سال 1388، نایب قهرمان لیگ برتر ایران در سال 1387، 1389، 1391 تا 1394 با تیم ملوان، قهرمان جام حذفی ایران با تیم ملوان در سال 1392، قهرمانی لیگ دسته یک با تیم ملوان اشاره کرد.

 

ایراندوست که در سال 2022 سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود و موفق شد بعد از 47 سال جواز حضور تیم ملی بزرگسالان ایران به مرحله نهایی جام ملت های آسیا را کسب کند و جزو 12 تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها حضور موفق داشته باشد.

وی در دوران بازیگری خود 90 بازی رسمی برای تیم فوتبال ملوان انجام داده و 41 گل برای این تیم به ثمر رسانده است و به همراه ملوان 4 قهرمانی و 6 نایب قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است کادر فنی تیم بزرگسالان با نظر ایراندوست از بین مربیان و متخصصان برجسته استان اصفهان انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز