خبرگزاری کار ایران

بازگیر: روی حرکت تمرینی به استقلال گل زدیم/ تجربه حسینی مانع از ثبت گل دوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۴۴۵

بازیکن تیم فوتبال ملوان معتقد است تیمش مقابل استقلال میتوانست برنده باشد اما کم تجربگی و تفاوت چند بازیکن این نتیجه را به نفع آبی‌پوشان رقم زد.

سجاد بازگیر در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست ملوان مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و در ابتدای بازی کاملاً مسلط بودیم. حتی توانستیم به گل برسیم و فرصت گلزنی بیشتر هم داشتیم؛ اما متاسفانه شرایط طوری پیش رفت که بر اثر کم تجربگی و از سر غفلت شکست خوردیم.  انشاالله ملوان رفته رفته بهتر و بهتر می‌شود.

وی افزود: به هر حال باید توجه کرد ملوان بعد از چند سال برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده است و بعضی بازیکنان برای اولین بار اتمسفر لیگ برتر را تجربه می‌کنند. خود آقا مازیار زارع هم گفتند تفاوت در یکسری اتفاقات و لحظه‌ها است. باید با تمرین و تمرکز زیاد به سمت نتایج بهتر حرکت کنیم. ضمن اینکه بعضی بازیکنان خود را به همراه نداشت و با تیم کامل در زمین حاضر نشدیم. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: درست که هوای انزلی این شرجی است اما این ساعت برگزاری مسابقه مقابل استقلال طوری بود که هوا خنک می‌شود و این مسئله خیلی روی کیفیت بازی تاثیرگذار نبود. 

بازگیر در خصوص گلزنی مقابل استقلال گفت: گل ما روی ضربه تمرینی به ثمر رسید. من مهدی مومنی را صدا کردم و گفتم توپ را رها کند چرا که در موقعیت بهتری هستم او هم همین کار را کرد و خوشبختانه توپ به گل رسیدیم. ما در تمرینات کاملاً نقاط ضعف استقلال را آنالیز کردیم و در همان موقعیتی که بررسی کردیم به گل رسیدیم. ضمن اینکه به صورت اختصاصی تمرینات زیادی برای ضربه در چارچوب و حملات دارم تا بتوانم عملکرد موثری داشته باشم و دل مردم انزلی را شاد کنم.

وی درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران گفت: مردم انزلی خیلی دوست داشتنی هستند و واقعاً درک فوتبالی بالایی دارند. با حضور هواداران قطعاً شرایط بهتری برای ما ایجاد می‌شود و جای شان در این بازی خالی بود. با حضور آنها چه بسا نتیجه بهتری می‌گرفتیم. انصافاً مردم انزلی از ابتدای ورودم به این شهر لطف زیادی به بنده داشتند و همواره حمایتم کردند. امیدواریم بتوانیم آنها را با بازی خوبمان راضی و خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره اینکه یک موقعیت خوب در حین بازی داشت اما به مسعود کاظمینی پاس نداد، گفت: حین بازی شرایط متفاوت  و ضربان قلب نزدیک 160 است. آن هم بازی مانند استقلال که تیم آنقدر با انگیزه ظاهر شده و قصد داشت دست به کار بزرگی بزند. شاید حسینی روی این توپ با تجربگی کرد و مجبور شدم توپ را صورت چیپ بزنم تا در صورت برگشت احتمالی مهدی مومنی از آن استفاده کند که متاسفانه این توپ به گل تبدیل نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز