خبرگزاری کار ایران

توضیجات ژاوی درباره اوبامیانگ، دی یونگ، دیپای و کاسمیرو!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۲۵۵

سرمربی بارسلونا پیش از تقابل با رئال سوسیداد درباره کنده، اوبامیانگ، دیپای، دست، کاسمیرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در دیدار با رئال سوسیداد در هفته دوم لالیگا به دنبال بازگشت به پیروزی است. پس از تساوی ناامیدکننده آن‌ها مقابل رایو ایکانو، هواداران امیدوارند که نمایشی بهتر، هرچند خارج از خانه داشته باشند.

ژاوی در نشست خبری پیش از مسابقه در مورد بازی گفت: "سوسیداد حریف سختی است که خیلی کارها را به خوبی انجام می‌دهد. آن‌ها بازیکنان ویژه، دروازه‌بان برجسته، دفاع قوی و حمله متراکم دارند. آن‌ها چندین جنبه از بازی را کنترل می‌کنند و این یک آزمون برای ما خواهد بود. فصل گذشته، ما در نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم نه."

در مورد ثبت نام ژول کنده: "ما هنوز منتظریم، لیست فردا منتشر می‌شود. در حال حاضر اخبار جدیدی وجود ندارد."

درباره موقعیت کنده: "بله، من روی او حساب می‌کنم و ایده خود را برای او توضیح دادم. او 23 سال دارد و تجربه عالی و مهارت های خوبی دارد. در بارسلونا باید در هر مسابقه نشان دهید که آماده هستید، هر مسابقه یک آزمون است. قطعاً ترجیح می‌دهم او به عنوان مدافع میانی بازی کند، اما در شرایط اضطراری، ممکن است تغییر ایجاد کنیم."

در مورد احتمال انتقال اوبامیانگ به چلسی: "پنجره نقل و انتقالات در پایان ماه اوت به پایان می رسد، همه چیز باز است، باید ببینیم که آیا کسی می‌آید یا می‌رود. اوبا اکنون بازیکن ما است و من قطعا روی او حساب می‌کنم، باید شرایط را ببینیم."

درباره اوبامیانگ و ممفیس دیپای: "اوبا و دیپای بازیکنان بارسلونا هستند و من فردا روی آن‌ها حساب می‌کنم. اگر پیشنهادی به دست ما رسید، حتما باید آن را ارزیابی کنیم. اولویت ما ثبت قرارداد کنده است و تا فردا فرصت داریم."

در مورد جانشینی سرخیو بوسکتس: "فردا خواهید دید، من اکنون ترکیب را ارائه نمی‌کنم. بازیکنانی هستند که می‌توانند در آنجا بازی کنند، مانند کسیه، فرنکی و پیانیچ. لیست ما طولانی است و گزینه‌های زیادی وجود دارد."

درباره جدایی کاسمیرو از رئال مادرید: "کاسمیرو بازیکن مهمی در فوتبال اروپا بود، آن‌ها بازیکنی را به جای او جذب کردند، اما من دوست ندارم در مورد رقبایمان صحبت کنم. آن‌ها یک بازیکن مهم را از دست دادند، اما این تصمیمات مربوط به باشگاه آن‌هاست."

در مورد ریکاوری فران تورس: "فران این هفته خوب تمرین کرد، او 100 درصد متمرکز است. او یک بازیکن مهم و بهترین گلزن است."

در مورد مواضع برای تقویت: "افکار من روشن است، رئیس باشگاه و باشگاه آن را می‌دانند. ما هنوز وقت داریم."

در مورد فصل نقل و انتقالات: "من می‌خواهم دوره نقل و انتقالات را به پایان برسانم زیرا برای بازیکنان آسان نیست. آن‌ها باید روی مسابقات تمرکز کنند. برای من، پنجره نقل و انتقالات باید قبل از شروع فصل بسته شود."

در مورد آزپیلیکوئتا: "ما می‌خواستیم آزپیلیکوئتا را به خدمت بگیریم، اما در نهایت ممکن نشد. حالا باید ببینیم چه خواهیم کرد، اما بازیکنانی داریم که می‌توانند در این پست بازی کنند."

درباره فرنکی دی یونگ: "فرنکی بازیکنی تماشایی، با رهبری زیاد است. من او را به عنوان یک بازیکن لازم می‌بینم، اما او همچنین می تواند خود را با بازی به عنوان یک محور تطبیق دهد. به عنوان مدافع کناری؟ نه، من او را آنجا نمی‌بینم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز