خبرگزاری کار ایران

آخرین مصدومیت محمدی‌مهر پیش از دربی کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۳۴

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه بازی با گل گهر درگیر مصدومیت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین جلسه تمرین مس رفسنجان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در روز 12 تیرماه سال جاری در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد. با این حال فرشاد محمدی مهر در اولین جلسه تمرینی مس رفسنجان غایب بود. 

گویا این بازیکن به علت مشکل سربازی 2 روز از باشگاه مرخصی گرفته بود تا در تمرینات شرکت نکند. باشگاه مس رفسنجان هم با تصور اینکه این بازیکن مشمول خدمت سربازی است، بازیکن جدید جذب کرده بود. محمد ربیعی بدون اشاره به نام این بازیکن در روز 12 تیرماه مشکل سربازی یکی از بازیکنانش را تایید کرده بود.

ناگفته نماند که معافیت تحصیلی استفاده مدافع مس رفسنجان یک بار پیش از نوروز 1401 با مشکل مواجه شده بود.  در همین رابطه محمدی‌مهر در روز شانزدهم تیرماه در  تمریناتمس رفسنجان شرکت کرد تا شائبه‌ها درباره جدایی‌اش خاتمه پیدا کند. 

.در حالی که مدافع مس رفسنجان  در لیست تیمش مقابل نساجی در هفته اول لیگ برتر حضور نداشت. در ساعات اخیر گمانه‌زنی‌هایی پیرامون مصدومیت فرشاد محمدی‌مهر بازیکن مس رفسنجان در فضای مجازی مطرح شد.

فرشاد محمدی مهر در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیتش اظهار داشت:  «فصل گذشته مصدوم شدم و در بازی تراکتوربا احساس درد مواجه شدم. اما با این وجود نتوانستم حین فصل بیست و یکم لیگ آن را درمان کنم. اما 2 روز بعد از اتمام فصل بیست و یکم لیگ برتر پاهایم را مورد عمل جراحی قرار دادم و حالا شر ایطم  خدارا شکر خیلی خوب است. انشاالله از 2 یا 3 هفته آینده می‌توانم در میدان حاضر شوم و مشکلی برای همراهی تیم ندارم.»  

طبق برنامه تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 20:30 روز پنج شنبه 27 مرداد سال جاری، میزبان گل‌گهر سیرجان است. این بازی که دربی کرمان محسوب می‌شود برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز