خبرگزاری کار ایران

۳۱ مرداد

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: مدافع بارسلونا راهی لچه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۶۶

به روز رسانی‌های اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مشاهده می‌کنید:

* اتلتیک: پدرو نتو در حال حاضر هدف اصلی نقل و انتقالاتی آرسنال است و صحبت ها برای جذب این بازیکن یک ماه است که جریان دارد. معامله سختی خواهد بود چون ولوز نمی‌خواهد نتو را بفروشد اما علاقه آرسنال به این بازیکن جدی است.

* اتلتیک: ناتینگهام فارست به انتقال قرضی سرخیو رگیلون مدافع چپ تاتنهام علاقه مند است.

* منچستریونایتد پس از رد پیشنهاد 67.9 میلیون پوندی اخیرش، احتمالاً با پیشنهاد بهبود یافته برای جذب آنتونی، وینگر آژاکس وارد عمل خواهد شد. گمان می‌رود که یونایتد به دلیل حذف آنتونی از ترکیب آژاکس برای بازی یکشنبه در اسپارتا روتردام تشویق شده باشد.

 


30 مرداد

* رومانو: ⁩آنتونی امروز دیگر در تمرین با هم تیمی های آژاکس حاضر نشد، زیرا او واقعاً می خواهد هیئت مدیره آژاکس با منچستریونایتد مذاکره کند. دوباره به آنتونی گفته شد که احتمال دارد آنتونی از ترکیب آژاکس برای بازی فردا در روتردام خارج شود، این از دیروز مورد بحث قرار گرفته است.

* رومانو: ⁩باید گفت که استراتژی آرسنال هوشمندانه بوده است. آن‌ها ولاهوویچ را در ژانویه می خواستند، آن را به هم ریخت، فرصتی برای جذب مهاجمان پیشنهادی 5/6 داشتند اما ادو و آرتتا فقط گابریل ژسوس را می خواستند. تصمیم این بود که منتظر بمانیم، پول پس انداز کنیم و برای گابریل خسوس در ژوئن تلاش کنیم. ⁩هزینه 45 میلیون پوند به نظر می رسد ارزش آن را دارد.

* رومانو: تیم لچه اکنون شرایط شخصی خود را با ساموئل اومتیتی به توافق رسانده است. بارسلونا دستمزد کامل را پرداخت خواهد کرد اما در طول فصل حقوق اضافه دریافت خواهد کرد. اومتیتی اوایل هفته آینده پس از انجام جزئیات نهایی و مهر و موم شدن بین باشگاه ها به لچه خواهد رفت.

* رومانو: ⁩مذاکرات بین آرسنال و نیس برای نیکلاس پپه ادامه دارد. جزئیات قرارداد قرضی در حال بحث است، زیرا آرسنال به پپه گفته است که او باید در اسرع وقت راه حل جدیدی پیدا کند. سویا با وجود شایعات، هیچ پیشنهادی به آرسنال برای پپه ارائه نکرده است.

* ادینسون کاوانی درباره آینده‌اش: "در حال حاضر نمی‌دانم امسال کجا بازی خواهم کرد. این فوتبال است، من احساس بسیار خوبی دارم , باید به جایی بروم که آن‌ها واقعاً می خواهند و به من اعتماد کنند. نیس، والنسیا و ویارئال با کاوانی در تماس بوده‌اند."

 


29 مرداد

* جانلوکا دی مارزیو: لچه در آستانه جذب قرضی ساموئل اومتیتی از بارسلونا است.

* ژاوی در مورد اوبامیانگ و چلسی: ما نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر او بازیکن ما است، او برای ما مهم است اما شرایط پیش رو وضعیت او را مشخص خواهد کرد.

* استیون ژانگ، رئیس اینتر، شخصا تصمیم به حفظ میلان اشکرینیار گرفته است. پاریسن ژرمن نمی خواست بیش از 50 میلیون یورو به علاوه افزودنی ها برای او سرمایه گذاری کند. اکنون مذاکرات بین اینتر و اشکرینیار آغاز خواهد شد، قرارداد جدید تا ژوئن 2027 روی میز است.

* کاسمیرو و عواملش اکنون آماده پرواز به منچستر هستند. با دریافت کارت پزشکی، او می تواند برای بازی یونایتد و لیورپول در سکوهای اولدترافورد حضور داشته باشد. منچستریونایتد اکنون روی آنتونی کار می‌کند و او را اولویت قرار خواهد داد همچینین ارتباط با گاکپو به عنوان گزینه ارزان‌تر هم ادامه دارد.

* لچه گفتگو هارا برای بخدمت گرفتن ساموئل اومتیتی با بارسلونا آغاز کرده است . این موضوع میتواند گزینه ای برای ددلاین تابستان باشد. گفتگو‌ها در حال انجام است. لچه ساموئل را می‌خواهد و گفتگو ها در روز های آینده پیشرفت خواهد کرد.

* ژاوی: ما می خواستیم آزپیلیکوئتا را به خدمت بگیریم و نشد. باید ببینیم چه پیش می آید. سرجینیو دست؟ او از وضعیت آگاه است. دست ، در حال حاضر خارج از برنامه بارسا است. ژاوی افزود: فرنکی دی یونگ بازیکنی فوق العاده  با توانایی رهبری است. 

* رسمی: جیمی واردی قرارداد خود را تا سال 2024 با لستر سیتی تمدید کرد.

* رومانو: منچستریونایتد از آنتونی دست نمی‌کشد، آژاکس پیشنهاد جدید را رد کرد اما شیاطین سرخ قصد دارند دوباره تلاش کنند، آنها احساس می کنند آنتونی خواهان آمدن به اولدترافورد است.

* شانس فرانکی دی یونگ برای پیوستن به منچستریونایتد اکنون بسیار کم است. مذاکرات اکنون بین شیاطین سرخ و بارسلونا مسدود شده است.

* صحبت ها در مورد تمدید قرارداد توماس توخل و چلسی پس از سال 2024 ادامه دارد و مذاکرات مثبت است توافق قطعی انجام نشده است اما هر دو طرف می خواهند به توافق برسند.

* انتقال پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا به چلسی کاملاً امکان پذیر است. توماس توخل مهاجم را می‌خواهد، اوبامیانگ آماده پیوستن به چلسی است، مذاکرات مثبت است و حالا بحث قیمت است.

* رومانو: ⁩باشگاه  مارسی در حال بستن قرارداد قرضی اریک بیلی با منچستریونایتد است. بدانید که این یک وام با گزینه خرید است. مذاکرات در حال حاضر با عوامل بیلی ادامه دارد زیرا او باید شرایط شخصی را در صورت انتقال دائمی آینده به توافق برساند.

* رومانو: وسلی فوفانا این هفته برای لسترسیتی بازی نخواهد کرد زیرا تمرکز او برای انتقال به چلسی است که پیشنهاد جدیدی ارائه خواهد داد، شرایط شخصی از قبل توافق شده است و این بازیکن منتظر انجام انتقال است.

 


28 مرداد

* رسمی: کاسمیرو هافبک رئال مادرید با قراردادی 1+4 ساله به ارزش 60 میلیون یورو + 10 میلیون یورو پاداش به منچستر یونایتد پیوست.

* رسمی: چزاره کاسادی با قراردادی دائمی به مبلغ 16 میلیون پوند از اینتر به چلسی پیوست. قرارداد کاسادی با آبی‌های لندن تا ژوئن 2028 خواهد بود.

* رومانو: رئال مادرید تمام جزئیات پیشنهاد را پذیرفت، باشگاه‌ها هم اکنون قراردادها را آماده می‌کنند. 60 میلیون یورو کارمزد ثابت، 10 میلیون یورو پاداش. کاسمیرو با قراردادی 4 ساله به توافق کامل رسیده و تا سال 2027 اختیار دارد.

* رسمی: تانگوی اندومبله هافبک 25 ساله فرانسوی تاتنهام با قراردادی قرضی به مدت یک فصل راهی ناپولی شد.

* کاسمیرو امروز یا فردا در تست‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت خواهد کرد، شیاطین سرخ می‌خواهند او در بازی مقابل لیورپول حضور داشته باشد.

* رومانو: بارسلونا در حال مذاکره با منچستریونایتد برای دالوت نیست در حالی که معامله مونیر هنوز ساکت است. خوان فویت، گزینه مورد علاقه اما مذاکرات در مراحل اولیه با ویارئال. مدتی طول خواهد کشید. دست همچنان می‌خواهد بماند اما بارسلونا امیدوار است که باشگاه‌های پریمیرلیگ بتوانند او را جذب کنند.

* رومانو: راجع به پیر امریک اوبامیانگ به من گفته شده است که ملاقات با چلسی در پنجشنبه شب بسیار مثبت بود، شرایط شخصی مشکلی نخواهد داشت، چلسی و کمپ اوبامیانگ در مورد قرارداد با یکدیگر توافق دارند. اکنون زمان مذاکره با بارسلونا فرا رسیده است، قیمت 30 میلیون یورو بسیار بالا در نظر گرفته می‌شود.

* جانلوکا دی مارزیو: اگر یوونتوس موفق نشود ممفیس دپای را از بارسلونا جذب کند، سراغ جذب میلیک خواهد رفت.

* هانز یخوایم واتزکه مدیر عامل بورسیادورتموند: «من عاشق کریستیانو رونالدو هستم، مطمئناً ایده جذابی است، دیدن رونالدو در سیگنال ایدونا پارک جذاب است اما هیچ تماسی بین طرفین وجود ندارد پس باید صحبت راجب این موضوع را متوقف کرد.»

 


27 مرداد

* رومانو: مذاکرات کاسمیرو با رئال و منچستریونایتد در حال انجام و پیشرفت است، مذاکرات در روز جمعه برای تصمیم گیری نهایی ادامه خواهد یافت. منچستریونایتد به کاسمیرو قراردادی طولانی‌تر از قرارداد فعلی با دستمزد هنگفت پیشنهاد داده است، البته نه دو برابر. 

* فابریتزیو رومانو: قرار است چلسی اواخر امروز با نمایندگان پیر امریک اوبامیانگ دیدار کند تا در مورد شرایط شخصی احتمالی صحبت کند. چلسی مطمئن هست که بارسلونا آخرین پیشنهاد آن‌ها را خواهد پذیرفت.

* منچستریونایتد در حال بررسی انتقال قرضی برای کریستین پولیشیچ وینگر چلسی است و او ترجیح می دهد تابستان امسال به اولدترافورد برود. چلسی حاضر است به پیشنهادات قرضی گوش دهد، زیرا می‌داند که کریستین پولیسیچ ناامید است و می خواهد دقایق بیشتری را قبل از جام جهانی بازی کند.

* رومانو: رسمی، تایید شده تانگوی نیانزو با قراردادی دائمی از بایرن‌ مونیخ با مبلغ 20 میلیون یورو به سویا پیوست. بایرن مونیخ اولویت دارد تا او را مجدداً در آینده به خدمت بگیرد و بند آن را بفروشد.

* فوری: نبی کیتا حاضر به تمدید قرارداد با لیورپول نشد، این بازیکن در لیورپول ناراضی است.

* اتلتیکومادرید قصد ندارد ژائو فلیکس را در تابستان امسال بفروشد و همچنین 50 میلیون یورو برای ماتئوس کونا نمی پذیرد. پیام شفاف برای منچستریونایتد ارسال شد. جان مورتو با اتلتیکومادرید تماس مستقیم داشت و پاسخ منفی بود.

 


26 مرداد

* رسمی: تیلو کرر، مدافع آلمانی پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی 13 میلیون یورویی و تا سال 2026 به وستهم پیوست.

* دیوید اورنستین: استوک سیتی با منچستر سیتی بر سر انتقال لیام دلاپ با قراردادی قرضی به توافق رسید. هیچگونه بند خریدی در این قرارداد گنجانده نشده است.

* فابریزیو رومانو: بعد از رد شدن اولین پیشنهاد نیوکاسل برای جذب ژائو پدرو توسط واتفورد، آنها آماده می شوند تا پیشنهاد جدیدی برای جذب این مهاجم برزیلی ارائه دهند. همچنین علاقه کریستال پالاس به جذب اسماعیلا سار نیز تأیید شده است.

* بی بی سی: برخی افراد در باشگاه منچستر یونایتد معتقدند تا وقتی کریستیانو رونالدو در این تیم بماند مشکلات آنها حل نخواهد شد. گفته می شود حتی اگر او بدون جذب جایگزین از این باشگاه برود. جدایی او روحیه بازیکنان را بالا می برد و عملکرد آنها بهبود پیدا می کند.

* دیلی میل: اورتون به جذب بن برتون دیاز مهاجم بلکبرن علاقمند است. نیس فرانسه قبلا پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب وی ارائه داده است. 

* منچستریونایتد در حال بررسی جذب سرجینو دست، مدافع راست بارسلونا با مبلغ 20 میلیون یورو است. دست قبل از انتقال به اسپانیا با تن هاگ در آژاکس کار می کرد.

* رومانو: منچستریونایتد نام مویسس کایسدو را به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار برای خط هافبک در لیست دارد. برایتون می‌خواهد کایسدو را حفظ کند، بنابراین معامله آسانی نیست، در صورتی که منچستریونایتد تصمیم به ادامه کار بگیرد.

 


25 مرداد

* جانلوکا دی مارزیو: چلسی و اینتر بر سر مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو متغیرات برای انتقال چزاره کاسادی به توافق رسیدند، حضور در تست‌های پزشکی در 48 ساعت آینده.

* اکنون همه چیز به اریک تن هاگ بستگی دارد اگر سرمربی هلندی تصمیم بگیرد جدایی کریستیانو رونالدو به نفع تیم است، ممکن است کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در این منچستریونایتد را ترک کند.

مارکا: منچستر یونایتد در حال بررسی جذب کاسمیرو، هافبک 30 ساله رئال مادرید است. هنوز هیچ پیشنهادی از طرف منچستر یونایتد برای کاسمیرو ارسال نشده است. 

* رومانو: چلسی مطمئن است که قرارداد چزاره کاسادی را در این هفته انجام خواهد داد، توافق با اینتر پیش از پیش نزدیک است، پیشنهاد بعدی مناسب برای جذب کاسادی خواهد بود. نراتزوری پیشنهاد 12 میلیون یورویی را رد کرده است اما چلسی به زودی پیشنهادی نزدیک به 15 میلیون یورو خواهد داد.

* مت لاو از تلگراف: اورتون پیشنهاد دوم و 45 میلیون پوندی چلسی برای آنتونی گوردون را رد کرد. تافی‌ها منتظرند ببینند چلسی پیشنهاد دیگری ارائه خواهد کرد یا نه.

* رومانو: شرایط شخصی چند روز پیش بین لئوناردو پارادس و یوونتوس بر سر قرارداد بلند مدت توافق شد، پارادس این انتقال را می خواهد، بیانکونری تنها اولویت او است. مذاکرات بین یوونتوس و پاری سن ژرمن برای دستیابی توافق کامل همچنان ادامه دارد، کلید نهایی این انتقال جدایی رابیوت است.

* رومانو: وستهام به تکمیل قرارداد تیلو کرر با پاری سن ژرمن نزدیک است. دیدار دیروز برگزار شد و کرر اکنون شرایط شخصی خود را با وستهام به توافق رسانده است که ترجیح او بر سویا است. همانطور که فاش شد سویا روی تانگوی نیانزو از بایرن مونیخ تمرکز کرده است.⁦

* رومانو: برناردو سیلوا می‌خواهد به بارسلونا بیاید، اما به منچسترسیتی احترام می‌گذارد، باشگاه انگلیسی منتظر پیشنهاد رسمی بارسلونا است و در صورتی که این پیشنهاد رضایت بخش نباشد، برناردو در جمع سیتیزن‌ها باقی خواهد ماند. چلسی تا پایان آخرین روز نقل و انتقالات برای جذب فرانکی دی یونگ تلاش خواهد کرد اما این به خود بازیکن بستگی دارد.

* رومانو: ناپولی قرار است تانگوی اندومبله را از تاتنهام به صورت قرضی (حدود 1 میلیون یورو) با گزینه خرید 30 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

 


24 مرداد

* رومانو: بارسلونا در طی آخر هفته، حدود 30 میلیون یورو برای پیر اوبامیانگ درخواست کرد، چلسی می خواست بسیار کمتر از این مبلغ هزینه کند. مذاکرات ادامه دارد، زیرا مارکوس آلونسو هم هنوز بخشی از گفتگوها است. توخل، اصرار به جذب اوبامیانگ به عنوان اولویتش دارد ولی ژاوی هم اصرار دارد که او را حفظ کند.

* رومانو: پاری سن ژرمن امیدوار است تیلو کهرر را در این هفته بفروشد، وستهم در حال فشار برای جذب است. همچنین کیلور ناواس در مذاکرات با ناپولی است و سران پاریس البته در تلاش برای یافتن راه حل برای ایکاردی هم هستند. برلوسکونی، رئیس مونتزا تأیید کرد "توافق نهایی شکست خورده است"، زیرا ایکاردی پیشنهاد آنها را نمی‌پذیرد.

* رسمی: الکس کویادو با قراردادی قرضی به مدت 1 سال از بارسلونا به الچه پیوست.

*چلسی در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد جدیدی به آنتونی گوردن است که ممکن است به 50 میلیون پوند برسد.

* رومانو: بارسلونا هیچ صحبتی با منچستریونایتد یا نمایندگان دیگو دالوت انجام نداده است، از او در داخل مدیریت قدردانی می شود اما در حال حاضر هیچ مذاکره‌ ای در جریان نیست. دالوت بازیکنی است که توسط اریک تن هاگ تحسین می شود در حالی که آرون ون بیساکا همیشه در بازار نقل و انتقالات بوده است.

* مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن می‌خواهد تابستان امسال به منچستریونایتد نقل مکان کند.

* رومانو: چلسی در حال بحث در مورد پیشنهاد جدید آنتونی گوردون است زیرا پیشنهاد افتتاحیه 40 میلیون پوندی امروز توسط اورتون رد شده است. چلسی می‌تواند سعی کند بازیکنانی را در این قرارداد بگنجاند زیرا فرانک لمپارد پیش از یک بازیکن از چلسی در این تابستان وی خواست.

* به نظر می‌رسد باکایوکو هافبک فرانسوی میلان به ناتینگهام فارست می پیوندد.

* کارلو آنچلوتی: تا زمانی که مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید است، بازیکن مهمی برای ما خواهد بود، باید منتظر بمانیم و ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز