خبرگزاری کار ایران

دوستدار: مس کرمان رفته رفته بهتر می‌شود/ برای گلزنی انگیزه خاصی داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۹۸

بازیکن گلزن مس کرمان معتقد است تیمش بعد از تکمیل نفرات و هماهنگی بیشتر بازیکنان، در لیگ برتر بازیهای بهتری به نمایش می‌گذارد.

حسین دوستدار در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم فرصت داشتیم که برنده بازی باشیم؛ اما گرمای بالای هوا روی کیفیت بازی تیم ما تاثیر زیادی گذاشت. ضمن اینکه تیم ما هنوز کامل نشده است و 2 یا 3 بازیکن دیگر قرار است به ما اضافه شود.

وی افزود: به هر حال مس تازه به لیگ برتر صعود کرده و حتی اگر بازیکنان خیلی خوبی هم داشته باشید طبیعی است که مقطعی طول بکشد تا تیم در لیگ برتر جا بیفتد و هماهنگی بازیکنان هم بیشتر شود.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: قبلا به همراه ذوب آهن و نفت در لیگ برتر بازی کردم و تجربه لیگ برتری داشتم. به هر حال نفت مسجد سلیمان تیم سابقم بود و مقابل این تیم انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم.  فراموش نکنید در آن شرایط آب و هوایی تیم ما دو مرتبه نتیجه بازی را تغییر داد.

دوستدار در خصوص ادامه روند تیمش در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: می‌دانم در ادامه وضعیت مس کرمان بهتر خواهد شد و قطعاً از هفته‌های بعد بازیهای بهتری از مس کرمان شاهد خواهید بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز