خبرگزاری کار ایران

آغاز فصل جدید مسابقات لالیگا: کدام تیم‌ها امشب بازی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۷۱

رقابت‌های فصل 23-2022 لالیگا از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، با گذشت یک هفته از آغاز رقابت‌های باشگاهی در سراسر اروپا، مسابقات لالیگا از امشب آغاز می‌شود. فصل گذشته رئال مادرید عنوان قهرمانی را بالای سر برد و از امشب تیم‌ها برای کسب این افتخار رقابت را آغاز خواهند کرد.

سلتاویگو - اسپانیول (ساعت 19:30)

سلتاویگو با استقبال از اسپانیول در ورزشگاه مونیسیپال د بالایدوس در بعدازظهر شنبه، برای شروعی پیروزمندانه در فصل 2022-23 لالیگا خود را پیشنهاد خواهد کرد.

آبی های آسمانی فصل گذشته در لیگ برتر اسپانیا با دو امتیاز کمتر از والنسیا در رده نهم در رده یازدهم قرار گرفتند، در حالی که اسپانیول چهاردهم شد و تنها چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار گرفت.

هر دو تیم در روز شنبه ظاهر تازه ای خواهند داشت و باید نبرد جالبی در آخر هفته افتتاحیه فصل جدید باشد. از نظر کیفیت خیلی زیاد بین دو طرف تفاوتی وجود ندارد.

رئال وایادولید - ویارئال (ساعت 21:30)

ویارئال برای شروع فصل 2022-2023 در لالیگا پیشنهاد مثبتی را در سفر به رئال وایادولید در عصر شنبه ارائه خواهد داد. زیردریایی زرد فصل گذشته در لالیگا هفتم شد و سه امتیاز کمتر از رئال سوسیداد در رده ششم قرار گرفت، در حالی که وایادولید با قرار گرفتن در رتبه دوم در سگوندا دیویژن در فصل 2021-22، بازگشت به سطح اول را تضمین کرد.

پیش بینی بازی‌های آخر هفته ابتدایی فصل جدید اغلب دشوار است و مطمئناً دیدن پیروزی وایادولید در اینجا تعجب آور نخواهد بود. با این اوصاف، ویارئال می‌تواند کیفیت بالاتری را به زمین بفرستد و انتظار می‌رود زیردریایی زرد روز شنبه چیزهای زیادی برای حریفان خود داشته باشد.

بارسلونا - رایو وایکانو (ساعت 23:30)

بارسلونا با استقبال از رایو وایکانو در نیوکمپ، برای شروع عالی در لالیگا 23-2022 خود را پیشنهاد خواهد داد. غول‌های کاتالونیایی فصل گذشته با 13 امتیاز کمتر از رئال مادرید، در رده دوم جدول قرار گرفتند، در حالی که رایو با بازگشت به لیگ برتر اسپانیا از سگوندا دیویژن، در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

رایو تیمی است که دوست دارد توپ را در دست بگیرد و آن را پاس کند، کاری که در دوره‌های طولانی فصل گذشته به طرز چشمگیری انجام داد. تیم میهمان امشب بیش از حد توانایی کسب یک نتیجه مثبت در این دیدار را دارد، اما نگاه کردن به بارسلونا بسیار دشوار است، مشروط بر اینکه آن‌ها بتوانند خریدهای جدید خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز