خبرگزاری کار ایران

افشاریان: داوران بخش مهمی از قطار در حال حرکت فوتبال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۷۸

رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی داوران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر صبح امروز (دهم مرداد) با حضور دبیرکل فدراسیون، اعضای هیات رییسه فدراسیون و حاضران این دوره در هتل استقلال تهران برگزار شد.

در این مراسم، خداداد افشاریان رییس کمیته داوران ضمن خیر مقدم به مسئولان فدراسیون و تقدیر از اعضای دپارتمان داوری گفت: تقاضایی از اعضای هیات رییسه دارم، اینکه قطار فوتبال در حال حرکت است و داوران بخش مهمی از آن هستند و نیاز است قرارداد خوبی که برای اسپانسری داوران بسته شده است شامل حال داوران شود.

وی ادامه داد: داوران حاضر در این نشست تنها داوران کشور نیستند، داوران فوتسال و فوتبال ساحلی که نتوانستیم مراسمی برایشان برگزار کنیم و با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند نیز هستند .از موفق نشدن داوران در تست ها بغض گلویم را می گیرد. متاسفانه شرایط خوبی رقم نخورد هرچند که با عدم موفقیت زندگی به پایان نرسید و بی شک شانس مجددی خواهند داشت. با داورانی که در تست ها موفق شدند لیگ را آغاز می‌کنیم و تست مجدد نیز در زمانی که اعلام می کنیم برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: افزایش چهار برابری پرداختی داوران به امضا و تصویب اعضای هیات رییسه رسیده است اما همچنان درگیر مسایل اداری آن هستیم. تقاضا دارم هر سال درصد مشخصی افزایش پرداختی داشته باشند و درگیر میزان افزایش و تصویب مجدد آن در سالهای آینده نباشیم.

امیدواریم با حمایت هیات رییسه و طبق صحبتهای وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوبی برای بحث VAR به زودی رخ بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز