خبرگزاری کار ایران

ستاری: نتایج مس در دیدارهای تدارکاتی کیفیت تیم ما را نشان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۴۷

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: تساوی مقابل پرسپولیس در تهران آن هم با نتیجه یک بر یک، واضح است که انگیزه بازیکنان تیم را نشان می‌دهد. خیلی از بچه ها سال اولی که در لیگ برتر حضور دارند.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: 3 یا 4 هفته است که تمرینات تیم مس کرمان آغاز شده است. تیم مس در اولین قدم استخوان‌بندی سال گذشته خود را حفظ کرده است و ثبات نقطه قوت مهمی برای این تیم است. به هر حال سال گذشته مس نتایج خوبی گرفت. حالا اردوی تهران دومین اردوی ما است و بعد از بازی دوستانه با شمس آذر دوباره به کرمان باز می‌گردیم. 

وی افزود: تمرینات مرتب و منظم پیگیری می‌شود فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که سال قبلی داشتیم و شرایط فعلی که در این تیم خیلی خوب است، می‌توانیم سال خوبی را تجربه کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: نه تنها از نظر عملکرد در بازی‌های دوستانه از نظر امکانات، بازیکن، کادرفنی و بازی تدارکاتی کادرفنی شرایط خیلی خوبی دارد. 4 بازی در تهران، یک بازی کرمان و یک بازی در سیرجان داشتیم که در اکثر آنها دست پُر از زمین خارج شدیم. ما در سیرجان مقابل گل‌گهر برنده شدیم. تساوی مقابل پرسپولیس در تهران آن هم با نتیجه یک بر یک، واضح  است که انگیزه بازیکنان تیم را نشان می‌دهد. خیلی از بچه ها سال اولی که در لیگ برتر حضور دارند و خیلی انگیزه دارند که توانایی‌شان را نشان بدهند. اگر با همین روند ادامه بدهیم قطعاً نتایج خوبی می گیریم.  

وی با ارزیابی حضور فرزاد حسین‌خانی در کادرفنی مس کرمان عنوان کرد: برای بررسی رزومه مربیان باید به وقتی که بازیکن بودند هم توجه کرد. آقا فرزاد سال‌ها تجربه بازی و کاپیتانی در تیم مس را دارد. از سوی دیگر چندین سال در باشگاه مس حضور داشتند و به جزییات کار آگاه و  به همه شرایط مشرف است. او حالا سرمربی است و سال قبل باوجود اینکه اولین سالی بود که در لیگ یک روی نیمکت مس حاضر بود و نتایج خیلی خوبی گرفت. 

ستاری درباره قرعه بازیهای مس کرمان در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: بازی آسان به هیچ وجه در لیگ برتر نداریم و همه تیم‌ها حرفه‌ای و توانمند هستند. البته تیم مس هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با این وجود برای تیم مس قرعه خوبی پیش آمده است. انشاا..از هفته دوم هواداران را ببینم و قوت قلب ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز