خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جامع آموزش آفلاین مبارزه با دوپینگ در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۶۹

طرح جامع آموزش آفلاین مبارزه با دوپینگ در فوتبال اجرا می شود

به گزارش ایلنا، بخش آموزش مرکز پزشکی ایفمارک (مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران) با ایجاد پلتفرم آموزشی آفلاین مبارزه با دوپینگ‌ گام موثری در راستای مبارزه با این معضل ورزشی برداشته است. 

زهره هراتیان رئیس ایفمارک درباره این اقدام گفت: از سال ۲۰۲۱ قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و فیفا بر آموزش تاکید بیشتری دارند. ورزشکاران با ثبت نام در این پلتفرم، و مشاهده فیلم آموزشی که به موضوعات آشنایی با مصادیق تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ، آشنایی با لیست داروهای ممنوعه، فرم معافیت درمانی و مسئولیت های بازیکنان در قبال قوانین مبارزه با دوپینگ می پردازد ،  در آزمونی شرکت کرده و پس از کسب ۸۰ درصد امتیاز در آزمون، گواهینامه موفقیت در دوره را دریافت می کنند. 

او افزود: مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکار حرفه ای تبعات اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیری به دنبال دارد که آموزش کم هزینه ترین و موثرترین روش پیشگیری از آن محسوب می شود.

ایفمارک در نظر دارد از پلتفرم آفلاین در زمینه آموزش نحوه مدیریت ضربه به سر، ایست ناگهانی قلبی، حمل مصدوم و سایر موضوعات مفید در حوزه پزشکی فوتبال استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز