خبرگزاری کار ایران

پورامینی: مس در نیمه بالای جدول لیگ برتر است/ اخلاقم جوری است که با هم تیمی‌ها زود صمیمی می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۳۶

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: فکر می‌کنم اگر این روند را ادامه بدهیم در نیمه بالایی جدول لیگ برتر قرار می‌گیرم.

حسین پورامینی در گفتگو با ایلنا، مس نزدیک 20 روز است که تمرینات خودش را شروع کرده است. تمرینات خیلی خوب با اهداف خوب در حال پیگیری است تا برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده باشیم که انشاالله بتوانیم در شروع مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم. فکر می‌کنم اگر این روند را ادامه بدهیم در نیمه بالایی جدول لیگ برتر قرار می‌گیرم. 

وی درباره عملکرد مس در مسابقات تدارکاتی پیش فصل عنوان کرد: خداراشکر همه بازیکنان(اعم از با تجربه و جوان)، کادرفنی و مدیریت مس پای به پای هم در کنار هم تلاش میکنیم تا بهترین نتایج ممکن را بگیریم. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما یک شخصیتی داریم که سعی می‌کنیم سریع با بچه‌های تیم دوست شوم. خداراشکر بچه ها مودب هستند و احترام ما را حفظ می کنند و کل اعضای تیم دوست داشتنی و بامعرفت هستند. آقای فرزاد حسین‌خانی خیلی به ما لطف داشتند و احترام گذاشتند. جز احترام از بازیکنان جوان تیم ندیدم. امیدوارم این اخلاق خوب تیمی باعث شود همدلی ما بیشتر شود و نتایج خوبی در زمین کسب کنیم.

پورامینی در رابطه با ارزیابی قرعه‌کشی لیگ برتر تصریح کرد: هر سال یکسری تیم می‌گویند قرعه ما به این تیم بخورد، به آن تیم بخورد. به نظرم فرقی ندارد با کدام تیم بازی کنید. چرا که ابتدای فصل است و بیشتر از همه موارد به انگیزه و اهداف خودت بستگی دارد. مطمئناً با هر تیمی بازی کنیم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. 

وی با پیش‌بینی از جایگاه مس کرمان در جدول لیگ برتر، اظهار داشت: تمام هدف ما این است که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. انشاالله که این اتفاق را بتوانیم رقم بزنیم و جایگاه بهتری کسب کنیم تا هواداران مس خوشحال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز