خبرگزاری کار ایران

معرفی گزینه آلترناتیو دی‌یونگ توسط منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۳۵

سرگی میلینکوویچ-ساویچ از لاتزیو در صدر اهداف اریک تن هاگ در خط میانی منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که دی یونگ از بارسلونا مصمم به انتقال است، مشخص نیست که آیا او قصد دارد به هموطن هلندی خود در اولدترافورد بپیوندد یا خیر. بنابر گزارش کالچو مرکاتو، تن هاگ فهرستی از جایگزین‌های احتمالی، از جمله میلینکوویچ-ساویچ صربستانی را تنظیم کرده است.

با این حال، این بازیکن 27 ساله ارزان نخواهد بود، زیرا لاتزیو حداقل 70 میلیون یورو (59.5 میلیون پوند) برای هافبک باکس تو باکس خود، که در 7 سال با این باشگاه ایتالیایی 48 گل برای لاتزیو به ثمر رسانده، درخواست کرده است. تصور می‌شد که آرسنال در مقطعی از تابستان به میلینکوویچ-ساویچ علاقه مند است اما از قیمت درخواستی خودداری کرد.

اگر یونایتد بخواهد این مقدار پول بپردازد، اعتقاد بر این است که لاتزیو برابر انتقال مقاومت نخواهد کرد، اگرچه آن‌ها ممکن است ترجیح می‌دادند زودتر در پنجره نقل و انتقالات این بازیکن را بفروشند.

میلینکوویچ-ساویچ هرگز نظری مبنی بر ترک لاتزیو نداشته است اما با توجه به اینکه دو سال از قرارداد او باقی مانده است، ممکن است این فرصت در زمان مناسب به دست آمده باشد. فصل گذشته، میلینکوویچ-ساویچ 11 گل برای لاتزیو به ثمر رساند و 11 پاس گل برای هم تیمی هایش به ثمر رساند.

دیلی میل قبلاً گزارش داده بود که پیشنهاد بارسلونا برای فروش دی یونگ به منچستریونایتد به قیمت 71.5 میلیون پوند به نظر می‌رسد که با شکست مواجه شده است زیرا ظاهراً مرد هلندی گفته که از شیوه اداره شیاطین سرخ خوشش نمی‌آید!

همچنین ادعاهایی وجود داشت مبنی بر اینکه دی یونگ 25 ساله و نامزدش میکی کیمنی شهر منچستر را دوست ندارند، که هر امیدی برای انتقال به اولدترافورد را از بین می‌برد. باشگاه کاتالانی امیدوار است دی یونگ را بفروشد تا صورتحساب دستمزد خود را آزاد کند و به دنبال آن بتوانند خریدهای جدید خود از جمله روبرت لواندوفسکی و آندریاس کریستنسن را در لالیگا تحت قوانین فیرپلی مالی لیگ ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز